Φόρμα αναζήτησης

“Τάπα” στην καθαριότητα στον Δήμο Στροβόλου!

Ένας σοβαρός Οργανισμός Δημοσίου Δικαίου με περίπου €20 εκ. ετήσιο προϋπολογισμό, 280 άτομα προσωπικό, 7 Προϊστάμενους/Διευθυντές Τμημάτων Α12-Α13, με συνολικό ετήσιο μισθολόγιο όλου του προσωπικού στα €1,2 εκ., δεν έχει δικαιολογίες.

Έβρεξε περισσότερο φέτος από άλλες χρονιές… το καταλαβαίνουμε… πόσο θα κρατήσει αυτό ως δικαιολογία και άλλοθι της ανικανότητας…

Προγραμματισμός, στόχευση, εποπτεία και έλεγχος… στα ευρύτερα θέματα της καθαριότητας… αυτά Δήμαρχε σας λένε κάτι; Και για να είμαι δίκαιος, δεν θεωρώ ότι για όλα έχει ευθύνη μόνο ο Δήμαρχος, όμως αυτός βάσει του Περί Δήμων Νόμου του 1985, άρθρο 46 είναι η εκτελεστική αρχή και προΐσταται όλων των υπηρεσιών του Δήμου τις οποίες καθοδηγεί, κατευθύνει και ελέγχει!

Παρουσιάστε δημόσια ως Δήμος το προγραμματισμό σας για την καθαριότητα των άδειων οικοπέδων πότε ξεκινήσατε, πότε θα τελειώσετε και πόσα θα κοστίσει.

Προσωρινά ασχοληθείτε μόνο με αυτά να μην μας φάνε «οι κουφάδες» και μετά με τα καρκασιαλίκια, τις φιέστες και τα βραβεία πράσινης πόλης!

Δεν είμαστε τριτοκοσμική πόλη ούτε μας αξίζει. Σκεφτείτε τους δημότες! Τι φταίνε;

Χρίστος Τσίγκης

ενεργός δημότης Στροβόλου

(πρώην υποψ. δήμαρχος και πρώην δημ. σύμβουλος)