Φόρμα αναζήτησης

Ο λαϊκισμός του Γεν. ελεγκτή..

Είναι οικονομικά συμφέρουσα ή όχι η κατασκευή του δρόμου Πάφου – Πόλεως Χρυσοχούς; Μας συμφέρει να κατασκευάσουμε νέο δρόμο Λεμεσού – Πλατρών ή Λευκωσίας-Τρόοδους;

Τα ερωτήματα αυτά εγείρονται κατά καιρούς από πλευράς γενικού ελεγκτή, ο οποίος θεωρεί ότι πλέον είναι το δεσμείν και το λύειν για την υλοποίηση κάθε πολιτικής απόφασης που λαμβάνεται σε αυτή τη χώρα.

Αν βεβαίως υπήρχε ο δρόμος Πάφου –Πόλεως Χρυσοχούς είναι πολύ πιθανόν η 41χρονη Ευγενία Λουκά και ο 31χρονος Γρηγόρης Ανδρέου να μην έχαναν τη ζωή τους. Οι δύο οδηγοί συγκρούστηκαν μετωπικά προχθές και επήλθε το μοιραίο. Η Αστυνομία κατέγραψε ότι εκινούντο με μεγάλη ταχύτητα, ωστόσο, αν υπήρχε στη μέση το διαχωριστικό ενός μοντέρνου αυτοκινητόδρομου, δεν θα εσυγκρούοντο ποτέ. Οπότε ερωτάται ο κύριος Οδυσσέας Μιχαηλίδης: Ποιο είναι το κόστος ενός αυτοκινητόδρομου και ποιο το κόστος δυο ανθρώπινων ζωών;

Ίσως το ερώτημά μας κριθεί λαϊκίστικο, σε απάντηση βέβαια του απύθμενου λαϊκισμού με βάση τον όποιο ο ίδιος πορεύεται από τη θέση του γενικού ελεγκτή, γι’ αυτό και δεν θα μείνουμε σε αυτό.
Θα παραμείνουμε στο θέμα που εγείρουμε τον τελευταίο καιρό συνεχώς. Ποια είναι τα καθήκοντα και ποιες οι αρμοδιότητες του κ. Οδυσσέα Μιχαηλίδη; Τον έχουμε εκλέξει μήπως για να παίρνει εκ μέρους μας πολιτικές αποφάσεις; Η απάντηση είναι όχι. Είναι προϊστάμενος της Ελεγκτικής Υπηρεσίας και οφείλει να ελέγχει τις δαπάνες του κράτους.

Ως λοιπόν ένας τεχνοκράτης οφείλει να κάνει έναν σαφή διαχωρισμό μεταξύ της πολιτικής. Αν θέλει να γίνει πολιτικός ας κατέλθει στις εκλογές και ας ζητήσει την ψήφο του Λαού. Όσο δεν είναι πολιτικός, ας αφήσει τις πολιτικές αποφάσεις στα χέρια των πολιτικών.

Οι οποίοι όταν αποφασίζουν πχ να κατασκευάσουν το δρόμο Πάφου-Πόλης ή Λευκωσίας-Τρόοδους δεν σκέφτονται μόνο το οικονομικό κόστος.

• Σκέφτονται τα θύματα των αυτοκινητικών δυστυχημάτων προφανώς
• Σκέφτονται μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα την ανάπτυξη μας απομονωμένης περιοχής
• Σκέφτονται την παραμονή νέων ζευγαριών στα σπίτια και τις περιουσίες τους στην ύπαιθρο
• Σκέφτονται τα προβλήματα της αστυφιλίας από την μια και της απερήμωσης της υπαίθρου από την άλλη

Σκέφτονται πολλά τα οποία ήδη ο γενικός ελεγκτής αν δεν λειτουργούσε με αγκυλώσεις θα μπορούσε να κατανοήσει εδώ και καιρό μέσα από την προσωπική του εμπειρία. Σήμερα ο ίδιος λόγω του αυτοκινητόδρομου Λευκωσίας –Ακακίου μπορεί να ζει άνετα στην Κοκκινοτριμυθιά, μέσα στη φύση σε απόσταση 10 λεπτών από την εργασία του και μάλιστα με πολύ μικρότερο κόστος αφού ο κάθε κάτοικος της υπαίθρου μπορεί να κτίσει το σπίτι του στην προσωπική του περιουσία. Μπορεί να το κάνει ακόμα και χωρίς πιστοποιητικό τελικής έγκρισης.