Στην Κύπρο, πολλές από τις «τελευταίες τάσεις της μόδας» στην εταιρική επικοινωνία, συμπεριλαμβανομένης και της πρόσφατα αφηχθείσας εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, αδυνατούν να καταστούν τρόπος του επιχειρείν και περιορίζονται σε βραχύβιες, κακώς εκτελεσθείσες και χωρίς ουσιαστικό περιεχόμενο διακηρύξεις εντυπωσιασμού. Τούτο οφείλεται σε μια σειρά από λόγους που αφορούν στο βάθος και εύρος των ίδιων των επιχειρήσεων, της αγοράς και της εσωστρεφούς κουλτούρας μας. Πόση και ποια πολιτική κοινωνικής ευθύνης ή έστω φιλανθρωπικής δράσης μπορεί να υιοθετήσει και να εκτελέσει μια μικρή επιχείρηση, ένα μαγαζί, ένα γραφείο υπηρεσιών μερικών ατόμων; Ασφαλώς μπορεί να εισαγάγει και να εφαρμόσει μια...
Για να διαβάσετε το άρθρο, συνδεθείτε με την έκδοση PREMIUM ή αγοράστε τον «Π» από τα περίπτερα.
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.