Η επικοινωνία με το κοινό κατά τη διάρκεια ή ύστερα από μια καταστροφή ή και μια κρίση, αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους καταλύτες στην αντιμετώπιση των συνεπειών τις οποίες φέρνουν μαζί τους.
Συνεπως η απουσία μιας σωστά δομημένης και «επιθετικής» επικοινωνίας, δημιουργεί ρήγματα στην εμπιστοσύνη του κοινού αποτελώντας το εφαλτήριο για την κυκλοφορία των γνωστών fake news – πλαστών και ψευδών ειδήσεων.
Γι αυτό ο κρατικός μηχανισμός οφείλει να ενημερώνει, ευαισθητοποιεί αλλά και να καθοδηγεί το κοινό τις πρώτες ώρες και ημέρες ύστερα από μια κρίση. Πιο κάτω αναφέρω δύο πρόσφατα παραδείγματα με γεγονότα τα οποία απασχόλησαν τον τόπο μας.
2016 - Μεγάλες πυρκαγιές της Σολέας...
Για να διαβάσετε το άρθρο, συνδεθείτε με την έκδοση PREMIUM ή αγοράστε τον «Π» από τα περίπτερα.
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.