H τουριστική βιομηχανία δεν ήταν ποτέ στατική. Μπορεί ο ήλιος και η θάλασσα και η αγορά της Μεγάλης Βρετανίας να ήταν το μόνιμο στοιχείο του κυπριακού τουρισμού, ωστόσο τα πάντα άλλαξαν τις τελευταίες δεκαετίες. Νέες αγορές, νέα είδη τουρισμού, εισαγωγή νέων τεχνολογιών και προσαρμογή στα παγκόσμια δεδομένα. Την ίδια προσαρμογή θα πρέπει να δείξουν και τώρα οι άνθρωποι που κρατάνε τον τουρισμό.
Κατανοώ απόλυτα τους επιχειρηματίες και τους υπαλλήλους της τουριστικής βιομηχανίας που νιώθουν την αδικία με την πανδημία του κορωνοϊού. Αφίξεις και έσοδα κατέρριπταν διαδοχικά το ένα ρεκόρ μετά το άλλο τα τελευταία χρόνια και μάλιστα μετά από μια περίοδο παρατεταμένης στασιμότητας και αναιμικής...
Για να διαβάσετε το άρθρο, συνδεθείτε με την έκδοση PREMIUM ή αγοράστε τον «Π» από τα περίπτερα.
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.