Μεγάλη κουβέντα γίνεται τον τελευταίο καιρό για το « νέο σχέδιο αξιολόγησης του μαθητή». Σε γενικές γραμμές καλά που γίνεται και καμιά αλλαγή στη στάσιμη χώρα της παιδείας. Εξάπτεται και λιγάκι η φαντασία μας. Μα πόσο αυτό θα πετύχει εξαρτάται βασικά από ένα και μόνο παράγοντα-ερώτημα. Πόσο ελεύθερο θα αφήνει το σύστημα τον εκπαιδευτικό να αξιολογεί το κάθε παιδί; Ας πούμε σήμερα ένας καθηγητής της πρώτης γυμνασίου δεν μπορεί να κάνει το δικό του αποκλειστικά διαγώνισμα. Πρέπει να ακολουθεί τον «οδηγό» του υπουργείου. Με το νέο σύστημα θα γίνεται ο φιλόλογος της Πόλης Χρυσοχούς να κάνει διαφορετικό διαγώνισμα από τον φιλόλογο του Μάμμαρι; Ή πάλι θα κολλάμε σε τύπους διαγωνισμάτων; Θα μπορεί...
Για να διαβάσετε το άρθρο, συνδεθείτε με την έκδοση PREMIUM ή αγοράστε τον «Π» από τα περίπτερα.
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.