Ο Χανς-Γιοακίμ Στακ, πολυνίκης σε αγώνες αντοχής στο Λε Μαν και το Νίρμπουργκρινγκ και πρώην οδηγός της Φόρμουλα 1, μας δίνει μερικές συμβουλές και μυστικά μέσω του Skoda Storyboard
Του Γιάννη Κανουπάκη
Ο χειμώνας καλά κρατεί και πρέπει να είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε τις ιδιαίτερες συνθήκες οδήγησης σε χιονισμένους δρόμους. Αν έχουμε, ωστόσο, τη γνώση και τα κατάλληλα «εργαλεία», μπορούμε και να το διασκεδάσουμε. Πίσω από το τιμόνι ενός Skoda 4X4 όλα είναι ελεγχόμενα, σύμφωνα με τους ιθύνοντες της εταιρείας. Το έξυπνο σύστημα κίνησης σε όλους τους τροχούς μπορεί να βοηθήσει τον οδηγό σε πολλές συνηθισμένες περιπτώσεις.
Ο Χανς-Γιοακίμ Στακ, πολυνίκης σε αγώνες αντοχής στο Λε Μαν και το Νίρμπουργκρινγκ και πρώην οδηγός της Φόρμουλα 1, μας δίνει μερικές συμβουλές και μυστικά μέσω του Skoda Storyboard. «Προφανώς, τα βασικά στοιχεία είναι η όσο το δυνατόν πιο ήρεμη οδήγηση, οι απαλές κινήσεις με το τιμόνι, το έγκαιρο φρενάρισμα και η ήρεμη χρήση του γκαζιού. Πρέπει να έχετε τη σωστή αίσθηση του αυτοκινήτου, να γνωρίζετε πώς επενεργεί η αδράνεια, πώς γίνεται η μεταφορά βάρους στο πλαίσιο, ποιος άξονας ολισθαίνει και ποιος τροχός χάνει την πρόσφυσή του» λέει ο Στακ και προσθέτει: «Η οδήγηση στο χιόνι και στον πάγο πλησιάζει πολύ στους αγώνες, επειδή έχεις να κάνεις με τα όρια του αυτοκινήτου και των ελαστικών».
Φυσικά, η πληθώρα των ηλεκτρονικών συστημάτων σταθερότητας σε συνδυασμό με τα προγράμματα οδήγησης στο χιόνι είναι ένα σημαντικό μέσο υποστήριξης που θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε τον έλεγχο του αυτοκινήτου ακόμα και στις πιο αντίξοες συνθήκες. Από την άλλη πλευρά, εάν επιλέξετε ένα πιο σπορ πρόγραμμα με μεγαλύτερη ελευθερία ολίσθησης των τροχών και περισσότερη πλαγιολίσθηση, θα βρείτε εξαιρετικά διασκεδαστική την αίσθηση της πλαγιολίσθησης, με το χιόνι να εκτοξεύεται προς κάθε κατεύθυνση.
«Περιττό να αναφέρω», σημειώνει ο Στακ, «ότι τα 4X4 της Skoda δεν φοβούνται την οδήγηση εκτός δρόμου, ακόμα κι αν αυτός είναι καλυμμένος με χιόνι. Όπως και στην οδήγηση εντός δρόμου, έτσι και εκτός δρόμου η ρευστότητα των κινήσεων, η σωστή προσαρμογή της ταχύτητας και οι απαλές κινήσεις είναι καθοριστικής σημασίας. Οι τροχοί πρέπει να βρίσκονται σε συνεχή κίνηση γιατί εάν σπινάρουν, ή μπλοκάρουν, χάνεται ο έλεγχος του αυτοκινήτου. Επιλέγοντας το πρόγραμμα οδήγησης “Off-road” μπορεί να αποδειχθεί σημαντική βοήθεια, καθώς έτσι δίνεται η δυνατότητα στο αυτοκίνητο να περνά από εμπόδια που σε άλλη περίπτωση θα ήταν αδύνατον».
Πηγή: naftemporiki.gr
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.