Το πνεύμα το ζωντανό και το πονηρό πνεύμα

ΑΠΟΨΗ /ΜΕ ΜΟΛΥΒΙ ΚΑΙ ΧΑΡΤΙ
Η Εκκλησία μας και ο προκαθήμενός της μας λένε ξαφνικά πως κι αν δεν το λύσουμε το Κυπριακό δεν έπεσε δα κι η ζάχαρη στο νερό. Αλήθεια λοιπόν;

Δεν είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι ο άνθρωπος δεν πρέπει να ξανασκέφτεται τα πράγματα, να τα επανεξετάζει και να αλλάζει άποψη. Αυτό μάλιστα είναι ένδειξη της ζωντάνιας του πνεύματος. Η αναθεώρηση είναι υγιής διεργασία δεδομένου ότι μπροστά μας προκύπτουν διαρκώς νέα δεδομένα, καθότι «πάντα ρει και ουδέν μένει». Είμαι όμως πολύ καχύποπτη με τους ανθρώπους που μια καλή ημέρα εμφανίζονται με άποψη αντιδιαμετρικά αντίθετη με αυτήν που υπερασπίστηκαν στο παρελθόν με σθένος, χωρίς στο μεταξύ να έχουν δώσει ενδείξεις ότι υπήρχε η οποιαδήποτε διεργασία επαναξιολόγησης. Με τους ανθρώπους οι οποίοι σερβίρουν αιφνιδιαστικά και με ευκολία τον αντίποδα της θεωρίας τους, χωρίς να μας πουν πώς χειρίστηκαν όλες τις ενδιάμεσες επιλογές. Σε τέτοιες περιπτώσεις πάντα σκέφτομαι ότι έχει βάλει το χέρι του το πνεύμα το πονηρό.

Η Εκκλησία μας και ο προκαθήμενός της μας λένε ξαφνικά πως κι αν δεν το λύσουμε το Κυπριακό δεν έπεσε δα κι η ζάχαρη στο νερό. Αλήθεια λοιπόν; Και τόσα χρόνια προς τι η εκκρεμότητα; Προς τι «ο αγώνας ο σκληρός» στα οδοφράγματα, προς τι οι κατηγορίες για προδοσία, προς τι η αναμονή και η καλλιέργεια της ελπίδας; Τι έχει να προσφέρει η Εκκλησία ως παραμυθία στους πρόσφυγες που ήτανε νέοι και γέρασαν καρτερώντας; Ποια είναι η εξήγηση για τη μεταστροφή της;

Τις αλήθειες τις προσεγγίζει ο ανθρώπινος νους με προσπάθεια και εξέταση. Εκτός από τις εξ αποκαλύψεως αλήθειες, που ανήκουν καθαρά στο πεδίο των θρησκειών. Η ξαφνική διατύπωση της άποψης ότι αν δεν λυθεί το Κυπριακό δεν θα πάθουμε και τίποτα μπορεί και να είναι μια εξ αποκαλύψεως αλήθεια. Αλλά τότε γιατί να μην αποκαλυφθεί το θαύμα; Πως κάποια μέρα το πνεύμα το άγιο εν είδει περιστεράς ή ιέρακος βεβαίωσε του λόγου το ασφαλές, κι αυτή η μέρα να προστεθεί στο εορτολόγιο της Ορθόδοξης Εκκλησίας…

Πιστεύω πως η Εκκλησία πραγματοποιώντας το άλμα από τα ιερά στα καθημερινά εκμεταλλεύεται την εξοικείωσή της με την εξ αποκαλύψεως αλήθεια. Και με αυτό της το χαρακτηριστικό σταματά την παραμυθία και μαζί και τα παραμύθια και μας αποκαλύπτει την αλήθεια που τόσα χρόνια ήξερε, αλλά η πολιτική ευπρέπεια δεν της επέτρεπε να προφέρει. Ο Τούρκος είναι κακός, πονηρός, αφερέγγυος. Όταν του δίνεις το χέρι πρέπει να μετράς τα δάχτυλά σου αφού η φύση του είναι η φύση του σκορπιού. Σε μια τέτοια περίπτωση οφείλει να ζητήσει συγχώρεση γιατί για τόσα χρόνια παραμύθιαζε τους ανθρώπους μας και δεν τους ενημέρωσε εξαρχής για τη ματαιότητα της αναμονής. Αλλιώς ας αναγνωρίσει ότι πνεύμα πονηρό την παραπλάνησε (τότε ή τώρα), για να μην μπαίνουμε κι εμείς σε πειρασμό.

Oι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευσή τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.

Διαβάστε επίσης:

ΑΠΟΨΗ

Από τις μεγάλες αγάπες γεννιούνται τα μεγάλα μίση

ΣΕΝΕΡ ΛΕΒΕΝΤ, 17:38 (τελευταία ενημέρωση 17:38)

ΑΠΟΨΗ

Θα μας πείσει άραγε η διοίκηση της cyta;

ΜΙΡΑΝΤΑ ΛΥΣΑΝΔΡΟΥ, 15:04 (τελευταία ενημέρωση 15:04)

ΑΠΟΨΗ

Στέκεσαι μακριά και φωνάζεις: «κλείστε τα οδοφράγματα»

ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ, 09:30 (τελευταία ενημέρωση 09:30)

Επιστροφή
στην αρχή