Τέλος του 2018 ξεκινά η κατασκευή της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας

ΕΙΔΗΣΕΙΣ /ΕΛΛΑΔΑ
Η γραμμή 4 του μετρό θα συνδέσει ένα από τα πιο πυκνοδομημένα σημεία της Αθήνας, ξεκινώντας από το Γαλάτσι και καταλήγοντας στο Γουδί

Ολοκληρώθηκε την Πέμπτη (10/8) η διαδικασία υποβολής φακέλων εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το διαγωνισμό «ΓΡΑΜΜΗ 4 – ΤΜΗΜΑ Α΄, ΑΛΣΟΣ ΒΕΪΚΟΥ – ΓΟΥΔΗ– Α’ ΣΤΑΔΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ». Τέσσερα είναι τα σχήματα που διεκδικούν το έργο.

Όπως έγινε γνωστό στη διαδικασία συμμετείχαν τα εξής σχήματα, με βάση τη σειρά υποβολής φακέλων εκδήλωσης ενδιαφέροντος:
1. ΤΕΡΝΑ ΑΕ- VINCI-SIEMENS AG “TVS”
2. J+P ΑΒΑΞ ΑΕ- GHELLA SpA –ALSTOM TRANSPORT S.A.
3. ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ – ANSALDO STP S.p.A – HITACHI RAIL ITALY SPA
4. FCC – ARCHIRODON-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ

Σύμφωνα με την Αττικο Μετρό, η παραπάνω εξέλιξη σηματοδοτεί την εκκίνηση της υλοποίησης της Γραμμής 4 του μητροπολιτικού σιδηροδρόμου της Αθήνας, του μεγαλύτερου έργου υποδομής, προϋπολογισμού δημοπράτησης για την πρώτη φάση 1, 45 δισ. ευρώ που εκτελείται αυτή τη στιγμή στην Ε.Ε.

«Η Διοίκηση της Αττικό Μετρό εκφράζει την ικανοποίησή της για το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή κατασκευαστικών εταιριών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς η ολοκλήρωση του έργου θα συμβάλλει καταλυτικά στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής και των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες της Αττικής», καταλήγει η ανακοίνωση.

Η γραμμή 4 του μετρό θα συνδέσει ένα από τα πιο πυκνοδομημένα σημεία της Αθήνας, ξεκινώντας από το Γαλάτσι και καταλήγοντας στο Γουδί και θα ξεπεράσει το 1,5 δισ. ευρώ. Ο βασικός κορμός του έργου μήκους 13 χλμ. περιλαμβάνει 14 νέους σταθμούς που αναμένεται να εξυπηρετεί πάνω από 220.000 επιβάτες ημερησίως.

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 1,45 δισ. €, και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις στελεχών της Αττικό Μετρό τα έργα για την κατασκευή των νέων σταθμών αναμένεται να ξεκινήσουν στο τέλος του 2018 μετά την ολοκλήρωση του διαγωνισμού.

Το χρονοδιάγραμμα που έχει εκπονήσει η Αττικό Μετρό - που θα είναι ο διαχειριστής του έργου - προβλέπει διάρκεια κατασκευής 8 ετών, από το 2019 έως και το 2026.

Επόμενο στάδιο του διαγωνισμού θα είναι η κατάθεση τεχνικών και οικονομικών προσφορών που υπολογίζεται να γίνει αρχές του 2018 ενώ εκκρεμεί η ένταξη της Γραμμής 4 στο ΕΣΠΑ η οποία σύμφωνα με την Αττικό μετρό αναμένεται να δρομολογηθεί τον προσεχή Νοέμβριο με την κατάθεση φακέλου μεγάλου έργου στην ΕΕ.

Στο έργο περιλαμβάνεται η προμήθεια έως και 18 αυτόματων συρμών, δηλαδή δίχως οδηγό, η κατασκευή Κέντρου Ελέγχου Λειτουργίας και κτηρίου συντήρησης και επισκευών συρμών στο αμαξοστάσιο Σεπολίων.

Συνολικά, η γραμμή 4 του μετρό έχει προϋπολογισμό 3,5 δισ. € και θα υλοποιηθεί σε πέντε φάσεις, θα έχει μήκος 33,5 χιλιόμετρα και 30 νέους σταθμούς.

Θα διαθέτει 5 σταθμούς μετεπιβίβασης προς τις γραμμές 1, 2 και 3, ενώ εκτιμάται ότι θα μετακινούνται περισσότεροι από 500.000 επιπλέον επιβάτες ανά ημέρα, επιφέροντας μείωση μετακινήσεων με ΙΧ ημερησίως κατά 75.000.

Oι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευσή τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.

Διαβάστε επίσης:

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Βουλευτές με δώρα ρολόγια από Κουβέιτ

ΛΟΥΚΙΑΝΟΣ ΛΥΡΙΤΣΑΣ, 08:00 (τελευταία ενημέρωση 08:00)

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ρήμαζαν το παγκάρι του ναού και ό,τι άλλο μπορούσαν

ΚΩΣΤΑΣ ΝΑΝΟΣ, 07:42 (τελευταία ενημέρωση 07:42)

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πάει Βρυξέλλες για το Brexit ο Κόρμπιν

Πολίτης News, 07:29 (τελευταία ενημέρωση 07:29)

Επιστροφή
στην αρχή