Τα σμιλεμένα κορμιά στην παραλία

ΑΠΟΨΗ /ΕΠΙΛΟΓΕΣ

Οι κόποι, ο ιδρώτας, η προσπάθεια και ο προσωπικός αγώνας του καθενός και της καθεμιάς στο μεταμοντέρνο κυπριακό πλήθος για σμιλεμένα κορμιά

Οι κόποι, ο ιδρώτας, η προσπάθεια και ο προσωπικός αγώνας του καθενός και της καθεμιάς στο μεταμοντέρνο κυπριακό πλήθος για σμιλεμένα κορμιά, ώστε να είναι έτοιμα για τις παραλίες στο νησί, είναι σε οριακό σημείο. Η φρενίτιδα του γυμναστηρίου θα πρέπει να αποδώσει τα αναμενόμενα μεταμοντέρνα προϊόντα.

Τα θηλυκά κωλομέρια θα πρέπει να εξέχουν τόσα εκατοστά από τη μέση. Το μπούστο θα πρέπει να έχει τόσο μέγεθος για να διεγείρει την αισθησιακή φαντασία και τα ζωώδη ένστικτα των αρσενικού κυπριακού πληθυσμού και όχι μόνο. Να μην υπάρχει τρίχα περισσή στο σώμα είτε στα θηλυκά είτε στα αρσενικά. Το ίδιο και τα παρά φύσιν αρσενικά φουσκωτά σώματα των αναβολικών ουσιών που περιορίζουν και τη στυτική λειτουργία και τη σεξουαλική επάρκεια. Ευτυχώς που το μέγεθος και η λειτουργία του ανδρικού μορίου δεν είναι συνάρτηση του αγέρωχου και σμιλεμένου αναβολικού κορμιού της παραλίας, παρότι διεγείρει τη θηλυκή φαντασίωση. Το αρσενικό δείγμα έχει καταστεί άτριχο. Και αυτό όχι τυχαία. Επιβάλλεται από τον μεταμοντερνισμό του Τατουάζ.

Ποιο αρσενικό έχει να επιδείξει την καλύτερη απεικόνιση μελανιού επί του κορμιού στην προσπάθεια για ατομική διαφοροποίηση; Το αποκαρδιωτικό της υπόθεσης, η διάδοση του τατουάζ καταργεί τη διαφοροποίηση. Η παραλία μετατρέπεται σε μια ιδιότυπη πασαρέλα μιας κακέκτυπης και μαζικής σεξουαλικής αναζήτησης μέσα από τον πρόσκαιρο και συγκυριακό επανακαθορισμό του μικροκοινωνικού αξιακού συστήματος της παραλίας.Ο μεταμοντερνισμός της εποχής [όλα τρέχουν και γίνονται αποδεκτά ή ανεκτά] και η φαινομενολογική του υπόσταση καθηλώνουν μεταξύ άλλων την προτεραιότητα της ιεράρχησης των πραγματικών αναγκών της κοινωνίας. Μέσα από την υποσυνείδητη σεξουαλική ενθάρρυνση που τα λεγόμενα «fashion trends» επιβάλλουν με τον μινιμαλισμό του μαγιό -το οποίο δεν πρόκειται να καταργηθεί διότι μαζί του θα καταργηθεί και η σεξουαλική φαντασίωση- επιβάλλεται ένας νέος μηχανισμός συλλογικού ελέγχου της νοητικής λειτουργίας της κοινωνικής μάζας. Το φετινό καλοκαίρι θα δούμε πράματα και θάματα.

Σχοινιά «σγαφτά» μέσα στα κωλομέρια, σε αρσενικά και θηλυκά, μικρά και μεγάλα, ώριμα και ανώριμα, με έντονη ανάδειξη αλλά όχι πλήρη αποκάλυψη του γενετήσιου χαρακτήρα, ανεξάρτητα από τον σεξουαλικό προσανατολισμό ενός εκάστου. Ο μικρόκοσμος της φετινής παραλίας θα καλύψει τις φαντασιώσεις των παιδεραστών και των παιδόφιλων, των ετεροφυλόφιλων, των αμφιφυλόφιλων, των ομοφυλόφιλων και των διεμφυλικών, και ό,τι άλλο η άβυσσος της ανθρώπινης νοητικής λειτουργίας μπορεί να επινοήσει. Εκεί στην παραλία μεταξύ οικογενειών και φίλων, αλλά και μοναχικών παρουσιών, δεν θα ξέρει κανείς τι σκέφτεται ο άλλος. Τι κινείται και τι ταξιδεύει στο μυαλό του ή στο μυαλό της.

Τι φαντασιακές διεργασίες αισθησιακού χαρακτήρα επεξεργάζεται. Η μεταμοντέρνα ψευδαίσθηση μιας κακέκτυπης σεξουαλικής απελευθέρωσης δημιουργεί πλέον προσωπικές επιφυλάξεις και αμφιβολίες και απειλεί την τόσο αναγκαία αξία της κοινωνικής συνοχής που στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στην αμοιβαία εμπιστοσύνη της διαπροσωπικής σχέσης.

Ο μεταμοντερνισμός και η επιφανειακή φαινομενολογία του απορρυθμίζουν τη σεξουαλική συμπεριφορά της κοινωνίας. Και δεν θα μπορούσε να ήταν αλλιώς στο πλαίσιο της απορρυθμιστικής του δυναμικής. Καμία κοινωνία όσο πολιτισμικά προχωρημένη και να είναι, με ό,τι διαλαμβάνει και συνεπάγεται ο όρος, δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς να υπάρχει ουσιαστική ρύθμιση της σεξουαλικής συμπεριφοράς των μελών της. Δεν είναι τυχαίο εξάλλου το γεγονός ότι το ταμπού της αιμομιξίας -incest taboo- αναπτύχθηκε για να προστατέψει τη συνοχή της οικογένειας και την ψυχική ηρεμία ανάμεσα στα μέλη της.

Δυστυχώς, λόγω της μεταμοντέρνας διαχείρισης των πραγμάτων όχι μόνο παρατηρείται έξαρση της αιμομιξίας, αλλά και της κτηνοβασίας. Να μην μας διαφεύγει από την αρχαία ελληνική μυθολογία ο Μινώταυρος, ο καρπός της σχέσης της Πασιφάης, της συζύγου του βασιλιά Μίνωα με τον όμορφο ταύρο που κρατούσε φυλακισμένο ο Μίνωας. Ο ταύρος κατά την αρχαία ελληνική μυθολογία δεν είναι μόνο σύμβολο της φύσης, αλλά και του ανεξέλεγκτου, εξ ου και σκοτώνεται από τον Θησέα.

Η φετινή κυπριακή παραλία με τα σμιλεμένα κορμιά στο μεταμοντέρνο πλαίσιο προβλέπεται ότι θα προκαλέσει συναισθηματική αναστάτωση αλλά και κοινωνικοψυχολογική ανισορροπία, αν λάβει κανείς υπόψη ότι ο ήλιος βοηθάει την έκκριση της σεροτονίνης, της ορμόνης της καλής διάθεσης. Σε συνδυασμό και με την ανάδειξη της πολιτισμικής χαλάρωσης ή ανεξέλεγκτης τάσης της libido, προβλέπεται ένα ενδιαφέρον καλοκαίρι στην κυπριακή παραλία.

 

 

 


Επιστροφή
στην αρχή