Σύκα: τα οφέλη που έχουν για την υγεία μας

BUZZLIFE /HEALTH

Αποτελούν το σήμα κατατεθέν του καλοκαιριού, ενώ οι πραγματικοί λάτρεις τους, τα καταναλώνουν όλη τη χρονιά στην αποξηραμένη τους μορφή.

Μπορείτε να τα καταναλώσετε σκέτα, αλλά και να τα προσθέσετε στο επιδόρπιο ή τη σαλάτα σας για να της δώσετε έξτρα γεύση, αποκομίζοντας ταυτόχρονα όλα τα οφέλη που οι ειδικοί υπόσχονται ότι μας προσφέρει η κατανάλωσή τους.

Είναι γεμάτα με βιταμίνες
Σίδηρο, ασβέστιο, φώσφορο, νάτριο, κάλιο, βιταμίνη Α, Β1 και Β2. Απ' όλα έχει ο μπαξές με τα σύκα.

Κρατάνε μακριά τη δυσκοιλιότητα
Τα σύκα διαθέτουν ήπιες καθαρτικές ιδιότητες. Τρία σύκα την ημέρα κάνουν τη δυσκοιλιότητα πέρα, μια για πάντα. Φρέσκα ή αποξηραμένα, την ίδια δουλίτσα κάνουν στο έντερο.

Βοηθούν στη διατήρηση του βάρους
Ως φυσική τροφή πλούσια σε φυτικές ίνες, τα σύκα σε κρατάνε χορτάτη κι επιβραδύνουν την πέψη, κι αυτό μόνο καλό το λες όταν συμβαίνει με μία τροφή με 47 θερμίδες.

Προστατεύουν από τον καρκίνο
Τροφή με αντιοξειδωτικές ιδιότητες το σύκο, προστατεύει τον οργανισμό από τις ελεύθερες ρίζες που προκαλούν τη γήρανση. Μάλιστα σύμφωνα με πολυετή σουηδική έρευνα, τα σύκα, τα μήλα, τα δαμάσκηνα και τα αχλάδια θωρακίζουν από τον καρκίνο του μαστού.

Είναι αφροδισιακά
Βεβαίως κι εκεί κάνει καλό το συκαλάκι. Τρελαίνει τις ορμόνες. Στην αρχαιότητα το είχαν κάτι σαν βιάγκρα να φανταστείς, αφού το χορηγούσαν σε άτομα που εμφάνιζαν σεξουαλική δυσλειτουργία.

Δυναμώνουν την καρδιά
Έφαγες κάτι πολύ λιπαρό και τα τριγλυκερίδιά σου πήραν φωτιά; Φάε σύκα άμεσα. Μειώνουν τα επίπεδα των τριγλυκεριδίων στο αίμα, προστατεύοντας την καρδιά από παθήσεις που σχετίζονται με την κακή διατροφή και την παχυσαρκία.


Επιστροφή
στην αρχή