Πόλεμος εντυπώσεων για την ασφάλεια των μαθητών

ΕΙΔΗΣΕΙΣ /ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εξηγήσεις για τις εικόνες ντροπής που κυκλοφόρησαν σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και παρουσιάζουν σχολεία της Λεμεσού σε άθλια κατάσταση

Εξηγήσεις για τις εικόνες ντροπής που κυκλοφόρησαν σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και παρουσιάζουν σχολεία της Λεμεσού σε άθλια κατάσταση έδωσαν στον «Πολίτη» ο πρόεδρος της Σχολικής Εφορείας Λεμεσού Ντίνος Έλληνας και ο προϊστάμενος των Τεχνικών Υπηρεσιών του υπουργείου Ανδρέας Μαραγκός.

Αναφορικά με τις εικόνες διάλυσης που ανήρτησαν εκπαιδευτικοί από την αυλή του Λανίτειου Δημοτικού, με τη διαβρωμένη μπετονένια βάση μπασκέτας, ο κ. Έλληνας επισημαίνει ότι η συντήρηση των εγκαταστάσεων αυτών έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και ότι όλα θα είναι έτοιμα πριν από την επιστροφή των μαθητών. Ο κ. Έλληνας τόνισε ότι κατά νόμον υπεύθυνος για την ασφάλεια και την υγεία των μαθητών στον χώρο είναι η διεύθυνση του σχολείου, η οποία, όπως είπε, δεν ενημέρωσε εκ των προτέρων τη σχολική εφορεία. Προσπαθούν, ανάφερε, κάποιοι να δημιουργήσουν εντυπώσεις, ενώ διερωτήθηκε γιατί δεν διαμαρτύρονταν προηγουμένως. Αναφορικά με τις λυόμενες αίθουσες στο Στ’ Δημοτικό Σχολείο Αγ. Νικολάου, ο κ. Μαραγκός επισήμανε ότι τα λυόμενα μεταφέρθηκαν από σχολείο της Πάφου μόλις την περασμένη Κυριακή.

Την επομένη, υπέδειξε, λήφθηκαν οι φωτογραφίες, ενώ την Τρίτη ξεκίνησε η επιδιόρθωσή τους, η οποία θα ολοκληρωθεί σήμερα. Απαντώντας στην ερώτηση γιατί μεταφέρθηκαν τα λυόμενα από την Πάφο, υπέδειξε ότι θα χρησιμοποιηθούν ως αίθουσες ειδικής εκπαίδευσης. Στο ερώτημα τι θα γίνει με το δημοτικό σχολείο στα Πάνθεα (Μέσα Γειτονιά) που παρουσιάζει εικόνα εργοταξίου τέσσερις ημέρες πριν από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, ο κ. Μαραγκός απάντησε ότι το σχολείο θα παραληφθεί από τον εργολάβο εντός των ημερών πριν από την έναρξη των μαθημάτων, με εξαίρεση την αίθουσα πολλαπλών χρήσεων και τη βιβλιοθήκη, που θα αποπερατωθούν τα Χριστούγεννα και τον Οκτώβριο αντίστοιχα. Στο μεταξύ θα ληφθούν όλα τα μέτρα για την περίφραξη του εργοταξίου και την ασφάλεια των μαθητών.


Επιστροφή
στην αρχή