Ποιος είναι ο πιο υγιεινός τρόπος για να μαγειρέψετε το αυγό

BUZZLIFE /PEOPLE
Το αυγό είναι μια εξαιρετικά θρεπτική τροφή που παρέχει ποικιλία χρήσιμων συστατικών όπως πρωτεΐνες, βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία.

Για να επωφεληθούμε στον μέγιστο βαθμό από τα αυγά αλλά και για να κρατήσουμε χαμηλά την πρόσληψη θερμίδων, συνιστάται είτε το ποσάρισμα είτε το βράσιμο για μερικά λεπτά.

Αυτές οι δύο μέθοδοι μαγειρέματος δεν οδηγούν στην πρόσληψη επιπλέον θερμίδων και λιπαρών, ενώ προσαρμόζοντας κατάλληλα τη διάρκειά τους εξασφαλίζουμε υψηλή διαθεσιμότητα των θρεπτικών συστατικών του αυγού.

Βράσιμο: Το αυγό τοποθετείται ολόκληρο, μαζί με το τσόφλι του, σε βραστό νερό, για 6-10 λεπτά, αναλόγως πόσο σφιχτό θέλετε τον κρόκο του.

Ποσάρισμα: Το αυγό τοποθετείται χωρίς το τσόφλι του σε νερό που σιγοβράζει και μαγειρεύεται για 2,5-3 λεπτά. Η θερμοκρασία του νερού για το ποσάρισμα πρέπει να είναι 71-82°C.

Oι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευσή τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.

Διαβάστε επίσης:

BUZZLIFE

Οι κορυφαίες τροφές χωρίς υδατάνθρακες

BUZZLIFE , 16.06.2018

BUZZLIFE

Ελευθερία Αρβανιτάκη: Σε σπάνια κοινή εμφάνιση με το γιο της

BUZZLIFE , 16.06.2018

BUZZLIFE

Μούσχουρη: «Έπαθα μια πολύ σοβαρή αρρώστια, τα μαλλιά μου έπεσαν…»

BUZZLIFE , 16.06.2018

Επιστροφή
στην αρχή