Ποιος άρρωστος εγκέφαλος; (Του Ahaparus-Ahaparus)

ΑΠΟΨΗ /AHAPARUS - AHAPARUS
Η ψυχή του είδους βρίσκεται στην τσίκνα που αναδύεται την ώρα που η φημισμένη σούβλα κλωθογυρίζει αργά και βασανιστικά στα κάρβουνα απάνω

Αγαπητοί συναχάπαροι, δυστυχώς η επίθεση που δέχεται ο μπανανόροτσος είναι εκτός από ύπουλη και ασύλληπτη, είναι και χωρίς σταματημό. Και αυτήν τη φορά η επίθεση λαμβάνει το χειρότερό της πρόσωπο. Είναι αδύνατον να το συλλάβει ανθρώπου νους, ούτε καν αχαπαρίσιου. Αυτήν τη φορά η επίθεση ανέβηκε σε άλλα επίπεδα. Υποσκάπτει πλέον τα ιερά και τα όσια, την κουλτούρα των αχαπάρων, την ουσία της ύπαρξης, τη δικαιολογία να ζεις, την ανάγκη για να υπάρχεις. Αυτήν τη φορά οι εχθροί του υπερείδους κτυπούν υπογείως και ανελέητα. Αφού είδαν και απόειδαν, αφού κατάλαβαν πως τίποτα δεν πτοεί και δεν λυγίζει αυτό το μίγμα υπέρβασης της φύσης, τον νουν των ιθαγενών του νησιού, αποφάσισαν να χτυπήσουν την ψυχή του. Μάλιστα. Και η ψυχή του είδους βρίσκεται στην τσίκνα που αναδύεται την ώρα που η φημισμένη -στα πέρατα της Γης και του γαλαξία ολόκληρου- σούβλα κλωθογυρίζει αργά και βασανιστικά στα κάρβουνα απάνω.

Έτσι που λέτε αγαπητοί συναχάπαροι. Θέλουν, λέει, να πληρώσουμε προστίματα, διότι άκουσον-άκουσον το ψήσιμο του ιερού αυτού εδέσματος είναι, λέει, ανθυγιεινό. Πολλύν κάρβουνον τάχα μου. Says who? Εδώ μια χαρά την βγάζουν. Ούτε καρδιακά, ούτε καρκίνοι, ούτε τριγλυκερίδια, ούτε καν γρίπη. Μα ποιον πάν' να δουλέψουν οι άχρηστοι; Αλλά εκαταλάβαμεν τους. Που τότε με τα πουλιά. Τα αμπελοπούλια συγκεκριμένα. Κατάφεραν τότε να διχάσουν τον λαό, αυτόν τον περήφανο και πάνσοφο, εκρύψαμεν να περάσουμεν τζι εμειώθηκεν η κατανάλωση, μην πω σχεδόν σταμάτησε, αφού μόνο δυο εκατομμύρια τον χρόνο καταναλώνονται και μόνο από όσους τα παίζουν έναν-έναν στην αυλή τους. Ναι, ναι, μέχρι εκεί φτάσαμε. Είπαμε να δώσουμε τόπο στον χωριάτη, αλλά αυτός πλέον θέλει να βάλει τες ποδίνες στο τραπέζιν! Πόσο μίσος προς το είδος. Ποιος άρρωστος εγκέφαλος το σκέφτηκε;

Δηλαδή εσκεφτήκετε πώς θα περνούν πλέον οι γιορτές; Τα Χριστούγεννα θα γυρίζει πάνω από ατμό το γουρουνάκι και το Πάσχα το αρνί θα απλώνει στον ήλιο να ψηθεί 'που μόνον του. Οι Παρασκευές και τα Σάββατα θα μοσχομυρίζουν βραστά φασολάκια και πουρέ πατάτας με σος από μέντα. Τις Κυριακές τα μεσημέρια θα τρώμε ανάλαφρα sushi και όποτε έχουμε καλεσμένους θα ψήνουμε φασολάδες και φακές. Όσοι έκαναν την πώληση της φουκούς και του κάρβουνου μπίζινες θα κλείσουν και θα τους πληρώνουμε και αυτούς το πολύ σπουδαίο ποσό του ΕΕΕ, ενώ τα σουβλιτζίτικα θα αρχίσουν πλέον να μετατρέπονται σε εστιατόρια γκουρμέ. Διότι οι πελάτες τους με τα εκλεπτυσμένα γούστα δεν θα μπορούν να ικανοποιηθούν αλλιώς.

Tα μόνα που παίζεται να την βγάλουν καθαρή είναι τα ζώα. Όσον τζ’αι να πεις, οι χιλιάδες «θυσίες» στον βωμό της φουκούς με κάθε ευκαιρία και ψύλλου πήδημα δεν ήταν και οι πιο ευχάριστες συνθήκες διαβίωσης. Κάποια μάλιστα διαμαρτύρονταν εδώ και καιρό πως επαρασιέσαν το ορισμένοι και ότι τάχα δεν είναι ζωή αυτή, αλλά κυκλοφόρησαν πληροφορίες πως και αυτά ήταν βαλτά από τον ξένο δάχτυλο και έτσι η διαμαρτυρία τους πνίγηκε πάνω στο κάρβουνο. Άλλωστε πώς είναι δυνατόν να διαμαρτύρεσαι όταν τυγχάνεις της υπέρτατης τιμής τού να καταλήξεις το μέσο για την ευχαρίστηση του υπέρτατου είδους στον πλανήτη ολόκληρο; Πρέπει να είσαι το πιο αχάριστο είδος που υπάρχει.

Φυσικά το είδος δεν έμεινε με σταυρωμένα χέρια. Φώναξαν όλοι με όση δύναμη είχαν το «Μολών λαβέ», έβαλαν στη διαπασών τον ύμνο «Πηδά η φωτιά και οι σούβλες έτοιμες», άναψαν τα κάρβουνα και έριξαν πάνω το κρέας και σχηματίζουν με την τσίκνα που αναδύεται μηνύματα όπως: κάτω τα χέρια από τη σούβλα, η χούντα της αντισούβλας δεν θα περάσει, θα πάρετε τα απαυτά μας, Κιμ, πάτα το κουμπί, σούβλα είναι μόνο μια, σούβλα ή θάνατος κ.λπ. Έτσι λοιπόν σε αυτό το πολεμικό, σουβλιτικό περιβάλλον. το είδος μάχεται για ακόμη μία φορά να διατηρήσει την ταυτότητά του. Ο πόλεμος της σούβλας δεν θα περάσει! Εδώ που τα λέμε, ο Ευρωπαίος που το σκέφτηκε πρέπει να μεν ήρτεν ποττέ στην Κύπρο. Διότι πιο μεγάλο ανέκδοτο που να κόψει ο Κυπραίος τη σούβλα πρέπει να μεν εγράφτηκεν ποττέ. 

Oι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευσή τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.

Διαβάστε επίσης:

ΑΠΟΨΗ

Το βελόνι και η τρύπα του (Της Κάτιας Σάββα)

ΚΑΤΙΑ ΣΑΒΒΑ, 11:18 (τελευταία ενημέρωση 11:18)

ΑΠΟΨΗ

O Λιλλήκας, ο χωρισμός και όσα πρέπει να μάθει ο τόπος

ΚΩΣΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, 10:05 (τελευταία ενημέρωση 10:05)

ΑΠΟΨΗ

Από τις μεγάλες αγάπες γεννιούνται τα μεγάλα μίση

ΣΕΝΕΡ ΛΕΒΕΝΤ, 19.11.2018

Επιστροφή
στην αρχή