Ποια φρούτα έχουν την περισσότερη και ποια τη λιγότερη ζάχαρη

BUZZLIFE /PEOPLE
Τα φρούτα έχουν κεντρικό ρόλο στη διατροφή σου και να τα καταναλώνεις καθημερινά είτε σαν ενδιάμεσο σνακ, είτε μαζί με το γιαούρτι ή τα δημητριακά σου

Η φυσική ζάχαρη των φρούτων δεν συγκρίνεται με τη λευκή επεξεργασμένη ζάχαρη που βάζεις στον καφέ σου ή που έχουν τα γλυκά, αν όμως προσέχεις τη σιλουέτα σου ή αποφεύγεις όλες της μορφές ζάχαρης για λόγους υγείας (π.χ. έχεις προδιαβήτη ή διαβήτη) καλό είναι να γνωρίζεις πόση ζάχαρη έχουν τα αγαπημένα σου φρούτα.
Παρακάτω θα δεις ποια είναι τα φρούτα με την περισσότερη και ποια με τη λιγότερη ζάχαρη.

Φρούτα με πολλή ζάχαρη

- Λίτσι: 29 γραμμάρια ανά φλιτζάνι
- Σύκα: 27 γραμμάρια ανά φλιτζάνι
- Μάνγκο: 23 γραμμάρια ανά φλιτζάνι
- Κεράσια: 18 γραμμάρια ανά φλιτζάνι
- Σταφύλια (κόκκινα & λευκά): 15 γραμμάρια ανά φλιτζάνι

Φρούτα με λίγη ζάχαρη

- Αβοκάντο: 1 γραμμάριο σε 1 ολόκληρο αβοκάντο
- Κράνμπερι: 4 γραμμάρια ανά φλιτζάνι
- Σμέουρα (φραμπουάζ): 5 γραμμάρια ανά φλιτζάνι
- Βατόμουρα: 7 γραμμάρια ανά φλιτζάνι
- Φράουλες: 7 γραμμάρια ανά φλιτζάνι

Oι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευσή τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.

Διαβάστε επίσης:

BUZZLIFE

Η Ριάνα έγινε πρέσβειρα της πατρίδας της

BUZZLIFE , 10:45 (τελευταία ενημέρωση 10:45)

BUZZLIFE

Η Δέσποινα Βανδή στο έξώφυλλο τουρκικού περιοδικού

BUZZLIFE , 10:13 (τελευταία ενημέρωση 10:13)

BUZZLIFE

Έρευνα Οξφόρδης: Επικίνδυνο το ψήσιμο στα κάρβουνα

BUZZLIFE , 21.09.2018

Επιστροφή
στην αρχή