Ο διάλογος τρέχει μόνος του...Του Χριστόδουλου Σταμάτη

ΑΠΟΨΗ /ΣΤΙΓΜΕΣ
Φτάσαμε Αύγουστο λοιπόν, ο διάλογος το παλεύει, μόνος του μάλλον, οι οργανωμένοι γονείς θέλουν να λυθεί αλλά δεν βοηθάνε.

Η στελέχωση πάνω από όλα. Οι αποφάσεις μου είναι αυτές και είναι προϊόν διάλογου εμού και των συμβούλων μου. Πρέπει να γίνει άμεσα, τα σχολεία πρέπει να είναι έτοιμα. Πείτε μου τώρα από πού να πετσοκόψω το δημόσιο σχολείο.

Φτάσαμε Αύγουστο λοιπόν, ο διάλογος το παλεύει, μόνος του μάλλον, οι οργανωμένοι γονείς θέλουν να λυθεί αλλά δεν βοηθάνε. Ο υπουργός βρισκόταν στο εξωτερικό, ο πρόεδρος το ίδιο και το υπουργείο έδωσε εν τέλει κάποια στοιχεία σχετικά, για τις αποσπάσεις όμως τίποτα φυσικά.

Τέλος πάντων ο διάλογος τρέχει, μάλλον μόνος… Γιατί ενώ συμβαίνουν τα πιο πάνω, ανακοινώνονται μεταθέσεις και τοποθετήσεις με βάση τις αποφάσεις που πήρε ο μοναχικός διάλογος του υπουργού και το Υπουργικό. Έτσι πολλά που έχουν ανακοινωθεί αναστέλλονται την ίδια μέρα, άνθρωποι που έδωσαν εξετάσεις και πήγαν καλά δεν διορίζονται γιατί δεν υπάρχουν οι θέσεις. Κάποιοι τοποθετούνται γενικά σε περιοχές γιατί δεν υπάρχουν σχολεία να τους τοποθετήσουν κι άλλα σχετικά ευτράπελα και κάπως τραγικά.

Μα το Προεδρικό καθησυχάζει τους πολίτες αυτού του δημοκρατικού κράτους: Ο διάλογος θα συνεχιστεί χωρίς χρονικό όριο. Ακόμα ένας ατέρμονος διάλογος, όπως αυτός του Κυπριακού ένα πράγμα. Χαλαρά. Όποτε γίνει.

Μα όπως και να 'χει τον Σεπτέμβρη όταν με το καλό ανοίξουν τα σχολεία, θα αντιληφθούν οι γονείς πόσο πίσω μας έχει πάει αυτό το καλοκαίρι. Γιατί οι αποφάσεις του Υπουργικού ισχύουν, τίποτα δεν έχει αλλάξει και οι διορισμοί και οι τοποθετήσεις δημοσιεύονται με βάσει αυτές τις αποφάσεις. Και ενώ οι εκπαιδευτικοί φωνάζουν για τις στρεβλώσεις των αλλαγών, αυτές συνεχίζονται. Και έτσι όπως πάει το πράγμα αν οι εκπαιδευτικοί αποσύρουν τα μέτρα τους και δεν απεργήσουν τον Σεπτέμβρη, θα απεργήσουν οι γονείς όταν αρχίσουν τα προβλήματα να εμφανίζονται.

Γιατί ας πούμε ο εκπαιδευτικός που διορίστηκε με τους αορίστου (και ενώ έχει 11 χρόνια υπηρεσίας) για 15 ώρες Λάρνακα, 6 ώρες Ξυλοφάγου και 3 ώρες Σολέα θα διακτινίζεται με κάποιο τρόπο και θα προλαβαίνει να μπει σε μια τάξη 25 παιδιών και να κάνει μάθημα αστροφυσικής και ταχύτητας. Ταυτόχρονα ο ίδιος εκπαιδευτικός διορίστηκε και με τον κατάλογο διορισίμων για 24 ώρες (ενώ την προηγούμενη χρονιά δίδασκε 22) καθότι έδωσε εξετάσεις με τον πρόσφατο διαγωνισμό. Και τι σημαίνει αυτό; Ότι για 24 ώρες τη βδομάδα τα παιδιά σε ένα σχολείο δεν θα έχουν καθηγητή. Εκτός κι αν ο δικός μας, μπορεί να διακτινιστεί και να κλωνοποιηθεί επίσης. Και το κερασάκι στην τούρτα για τον διακτινισμένο, και κλωνοποιημένο εκπαιδευτικό είναι η έναρξη της προϋπηρεσιακής του και η ασαφής μισθολογική κλίμακα στην οποία εντάσσεται, κάτι σε Α8-2.

Μα τι μας νοιάζει εμάς ο εκπαιδευτικός και τα παιδιά; Η στελέχωση να γίνει με βάση τους αριθμούς. Λοιπόν, εγώ πάω Τζαμάικα και όταν γυρίσω να είναι όλα λυμένα, με ή χωρίς διάλογο. 

 

 

Oι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευσή τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.

Διαβάστε επίσης:

ΑΠΟΨΗ

Η επανάσταση της υπομονής...Του Γιώργου Κακούρη

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΚΟΥΡΗΣ, 14:35 (τελευταία ενημέρωση 14:35)

ΑΠΟΨΗ

Η ανυπακοή της Ιταλίας στην Κομισιόν

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΑΡΕΤΑΙΟΣ, 13:26 (τελευταία ενημέρωση 13:26)

ΑΠΟΨΗ

Σε γνωρίζω από τη γεύση / του Εκμέκ την τρομερή

ΚΩΣΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, 10:05 (τελευταία ενημέρωση 10:05)

Επιστροφή
στην αρχή