Νιώθω πολύ απογοητευμένος

ΕΙΔΗΣΕΙΣ /ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
Ο κ. Οζντίλ Ναμί στην αποκλειστική συνέντευξη που παραχωρεί στον «Π» εκφράζει απογοήτευση για τον ρυθμό των συνομιλιών μετά την έκδοση του κοινού ανακοινωθέντος. Θεωρεί πως η διαδικασία της διερεύνησης έπρεπε να είχε ξεκινήσει και ολοκληρωθεί με διαφορετικό τρόπο, ενώ μας τονίζει ότι η συχνότητα των επαφών των δύο κοινοτήτων στις διαπραγματεύσεις πρέπει να καταστεί συχνότερη.

Ο κ. Οζντίλ Ναμί στην αποκλειστική συνέντευξη που παραχωρεί στον «Π» εκφράζει απογοήτευση για τον ρυθμό των συνομιλιών μετά την έκδοση του κοινού ανακοινωθέντος. Θεωρεί πως η διαδικασία της διερεύνησης έπρεπε να είχε ξεκινήσει και ολοκληρωθεί με διαφορετικό τρόπο, ενώ μας τονίζει ότι η συχνότητα των επαφών των δύο κοινοτήτων στις διαπραγματεύσεις πρέπει να καταστεί συχνότερη. Τέλος, δεν παραλείπει να αξιολογήσει ότι η επίλυση του Kυπριακού και η επανένωση της Κύπρου, σε ένα ομόσπονδο κράτος, θα αποτελέσει την αφορμή για μια «δραματική», όπως τη χαρακτηρίζει, ανάπτυξη της οικονομίας στο νησί. 

 

«Απογοήτευση στον αέρα»

- Ξεκινώντας αυτήν τη συνέντευξη, θα μπορούσατε να μας δώσετε μια γενική εικόνα για το πώς οδεύουν οι διαπραγματεύσεις μέχρι στιγμής; Τι πιστεύετε;

 

- Αρχικά, το γεγονός πως οι δύο διαπραγματευτικές πλευρές συμφώνησαν στο κοινό ανακοινωθέν είναι πολύ σημαντικό και μας δίνει μεγάλες ελπίδες πως αυτός ο νέος γύρος διαπραγματεύσεων μεταξύ των δύο κοινοτήτων και των κυρίων Αναστασιάδη και Έρογλου θα οδηγήσει σε απτά αποτελέσματα δίνοντας την ευκαιρία στους δύο ηγέτες για μια περιεκτική συμφωνία που θα οδηγηθεί σε από κοινού δημοψηφίσματα. Όπως γνωρίζετε, το κυπριακό πρόβλημα περιβάλλεται από μια σειρά δύσκολων επιμέρους ζητημάτων όπως η κυριαρχία, η διεθνής προσωπικότητα του κράτους, η υπηκοότητα, τα συνιστώντα κρατίδια, οι αρχές της Ευρωπαϊκής Ένωσης και η πολιτική ισότητα. Αυτά τα ζητήματα ανέκαθεν αποτελούσαν αντικείμενο σκληρής διαπραγμάτευσης και το γεγονός πως το κοινό ανακοινωθέν έρχεται να συνοψίσει αυτά τα ζητήματα επιτυχώς αποτελεί μια ευχάριστη ανάπτυξη. Κανείς δεν μπορεί να απεμπολήσει τη σημασία του κοινού ανακοινωθέντος. Υποστηρίζοντας αυτά πίστευα πως μετά από ένα τόσο σημαντικό βήμα όπως το κοινό ανακοινωθέν -και θυμάμαι χαρακτηριστικά τον κ. Αναστασιάδη να δηλώνει πως «αν με τον κ. Έρογλου φτάσουμε στην έκδοση ενός κοινού ανακοινωθέντος, ώς τα Χριστούγεννα θα καταλήξουμε σε μια συμφωνία θα είχαμε εξελίξεις- ωστόσο αυτό που ήρθε

ύστερα από το ανακοινωθέν ήταν μια απογοήτευση και στις δύο πλευρές στην Κύπρο.

 

 

- Γιατί πιστεύετε ότι ήρθε αυτή η απογοήτευση μετά από το κοινό ανακοινωθέν; Γιατί όπως είδαμε υπήρξαν διαφορετικές αναγνώσεις του ανακοινωθέντος έχοντας την αίσθηση ότι η λέξη «κοινό» είναι απλώς εκεί και πως στην ουσία πρόκειται για ένα ανακοινωθέν...

 

- Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω πώς οι άνθρωποι μπορούν να ερμηνεύσουν διαφορετικά ένα κοινό ανακοινωθέν. Το κοινό ανακοινωθέν είναι πάρα, μα πάρα πολύ ξεκάθαρο. Οι άνθρωποι που προσπαθούν να δώσουν διαφορετικές ερμηνείες στο κοινό ανακοινωθέν είναι αυτοί που δεν αισθάνονται καλά με το αποτέλεσμά του, θέλουν να αγνοήσουν το τι έχει συμφωνηθεί και θέλουν να κάνουν τους ανθρώπους να το αμφισβητήσουν. Όσοι ασχολούνται με την πολιτική και διαβάσουν το κοινό ανακοινωθέν, συνειδητοποιούν αμέσως πως δεν υπάρχει καμιά απολύτως ασάφεια. Η λύση θα περιλαμβάνει μια διζωνική, δικοινοτική ομοσπονδία, στη βάση της πολιτικής ισότητας. Επιπλέον, αυτή η ομοσπονδία θα έχει μία κυριαρχία όπως αυτή επικαθορίζεται από τις αρχές του ΟΗΕ. Πόσο πιο πολύ ακριβής μπορεί να είναι κανείς αναφερόμενος στην έννοια της μίας κυριαρχίας; Είναι επίσης ξεκάθαρο ότι θα υπάρχει μία μόνο υπηκοότητα και πως από κάθε συνιστών κρατίδιο θα απορρέει μια εσωτερική ιθαγένεια. Αυτές δεν είναι ξένες αρχές στην περίπτωσή μας, μιας και συνάδουν παντού όπου υφίσταται ομοσπονδιακό σύστημα. Αν, δε, κοιτάξει κανείς ιστορικά την περίπτωση της Κύπρου, αυτές οι αρχές έχουν συμφωνηθεί και στο παρελθόν. Συνεπώς, ενώ δεν υπάρχουν ασάφειες, είναι απογοητευτικό γιατί θα περίμενε κανείς περισσότερες συγκλίσεις. Αυτές ωστόσο δεν ήρθαν, τουλάχιστον μέσα από τη φάση του screening που ακολούθησε. Κανονικά, η φάση της διερεύνησης θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνει και την επικύρωση των συμφωνηθέντων του παρελθόντος, αφότου τεθούν όλες στο τραπέζι της διαπραγμάτευσης. Μάλιστα, ενώ θα έπρεπε να γίνουν προτάσεις βελτίωσης στα υπάρχοντα συμφωνηθέντα ή να προταθούν νέες προτάσεις προς συμφωνία, δεν έγιναν ποτέ. Στη συνέχεια θα έπρεπε να υπάρξει και επικέντρωση σε ζητήματα διαφωνίας, που ωστόσο υπάρχει μικρή απόκλιση απόψεων, κάτι που πάλι δεν έγινε όπως και να μείνουν για το τέλος τα ζητήματα που υπάρχει σοβαρή διαφωνία. Αντιθέτως οι διαπραγματευτές απλώς αντάλλαξαν απόψεις σε κάποιες πτυχές του κυπριακού προβλήματος και δεν δημιουργήθηκε η παραμικρή νέα συμφωνία. Τώρα οι δύο πλευρές ανακοινώνουν ότι ξεκινάει η φάση της εντατικής διαπραγμάτευσης και αναρωτιέμαι πάνω σε τι θα γίνει; Πάνω σε ποιο αντικείμενο;

 

 

«Όλες οι συγκλίσεις στο τραπέζι»

- Αυτήν την εξέλιξη την προσλαμβάνετε σαν μια προσπάθεια για να επιμηκυνθεί η χρονική διάρκεια των διαπραγματεύσεων;

 

 

- Αυτό που λέτε είναι κάτι που ανησυχεί την τ/κ πλευρά. Ο κ. Αναστασιάδης μπορεί να μην αισθάνεται άνετα να ενσωματώσει στη διαδικασία όλες τις προηγούμενες συγκλίσεις, κυρίως αυτές που επιτεύχθηκαν στην περίοδο διακυβέρνησης Χριστόφια - Ταλάτ και Χριστόφια - Έρογλου.

 

- Υπάρχει όμως η αίσθηση ότι οι συγκλίσεις Ταλάτ - Χριστόφια και Ταλάτ Έρογλου δεν γίνονται αποδεκτές στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων από τον κ. Κουντρέτ Όζερσαϊ...

 

- Αυτό που λέτε δεν είναι αληθές. Όλες οι μέχρι στιγμής συγκλίσεις έχουν επικυρωθεί γραπτώς από τον κ. Έρογλου στον Γενικό Γραμματέα του ΟΗΕ κ. Μπαν Γκι-μουν κατόπιν αίτησης του ιδίου. Εν αντιθέσει, ο κ. Αναστασιάδης δεν έδωσε τις ευλογίες του σε αυτές τις συγκλίσεις. Ο κ. Αναστασιάδης θα μπορούσε να διατρέξει το σύνολο των συγκλίσεων, να επικυρώσει όποιες του αρέσουν, με τον διαπραγματευτή του, και να προτείνει βελτιώσεις σε όποιες δεν συμφωνεί πλήρως στην άλλη διαπραγματευτική πλευρά. Δεν το έπραξε και δεν επέτρεψε, δυστυχώς, συχνότερες επαφές μεταξύ των δύο διαπραγματευτών καθώς και μεταξύ των ίδιων των ηγετών.

 

- Γιατί το λέτε αυτό;

 

- Το λέω γιατί η τ/κ πλευρά το ζήτησε. Ζητήσαμε μίνιμουμ δύο συναντήσεις των διαπραγματευτών και τελικά πέσαμε στη μία. Ζητήσαμε μάλιστα και συχνότερη επαφή των δύο ηγετών, αίτημα που απορρίφθηκε από την ε/κ πλευρά. Η ε/κ πλευρά υποστηρίζει πως δεν είναι «θέμα ποσότητας αλλά ποιότητας των συναντήσεων». Εγώ προσωπικά θεωρώ ότι είναι ζήτημα αλληλεπίδρασης τόσο της συχνότητας όσο και της ποιότητας των συναντήσεων. Στις διαπραγματεύσεις εξάλλου όσο πιο συχνά συναντιέσαι τόσο περισσότερη ποιότητα αποκομίζεις. Δεν χάνεις ποτέ τίποτα από τη συχνότερη επαφή. Οι διαπραγματευτές θα έπρεπε να συναντιούνται συχνότερα, οι ηγέτες των δύο κοινοτήτων θα έπρεπε να συναντιούνται συχνότερα ενώ και η διοργάνωση συχνών επαφών μεταξύ των τεχνικών επιτροπών θα ήταν επιθυμητή.

 

 

«Στην Ευρώπη οι Ε/Κ είναι πανίσχυροι»

- Κύριε Ναμί, αναφέρεστε εκτενώς στη σαφήνεια του κοινού ανακοινωθέντος, η τ/κ πλευρά ωστόσο δείχνει να μην αποδέχεται τον πιο ενεργό ρόλο της Ευρώπης στη διαδικασία. Εφόσον η μελλοντική Κυπριακή Ομοσπονδία που θα προκύψει από τη λύση θα είναι πλήρες μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, γιατί διστάζετε απέναντι στις προσπάθειες της ε/κ πλευράς για περισσότερη ευρωπαϊκή προσέγγιση στο ζήτημα της συμφωνίας;

 

- Καταρχήν, ένας εκπρόσωπος του προέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κ. Ζοζέ Εμανουέλ Μπαρόζο βρίσκεται μέσα στη νεκρή ζώνη ακριβώς στη διπλανή αίθουσα όπου λαμβάνουν χώρα οι συναντήσεις των διαπραγματευτών ή των δύο ηγετών. Συνεπώς, οτιδήποτε προκύψει κατά τη διάρκεια της διαπραγμάτευσης θα μπορούσε να αποτελέσει αντικείμενο συμβουλευτικής από τον Ευρωπαίο αυτό σύμβουλο. Αυτή η μεθοδολογία εξάλλου δούλεψε άψογα τόσο κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων για το σχέδιο Ανάν όσο και κατά την περίοδο Χριστόφια - Ταλάτ, χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Μάλιστα, πολλές φορές αυτός ο εκπρόσωπος του προέδρου της Κομισιόν έδωσε συμβουλές σε ζητήματα που προέκυψαν και σχετίζονται με την ΕΕ. Εξάλλου, αυτό που είναι επουσιώδους σημασίας είναι ο σεβασμός των αξιών της ΕΕ όπως ο σεβασμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, του νόμου και της δημοκρατίας.

 

 

- Σε σχέση με τις τέσσερις ελευθερίες της ΕΕ για την ελεύθερη διακίνηση προσώπων, κεφαλαίων κ.λπ.; Θα επιτρέπεται στους Ε/Κ να διαμένουν και να εργάζονται στο τ/κ συνιστών κρατίδιο;

 

- Αυτό είναι μια πολύ σημαντική πτυχή και οι δύο ηγέτες ξεκαθάρισαν, με το κοινό ανακοινωθέν, πως τόσο οι αρχές της ΕΕ όσο και ο διζωνικός και δικοινοτικός χαρακτήρας μιας επανενωμένης ομοσπονδιακής Κύπρου θα διαφυλαχθούν. Αυτή η διασφάλιση πρέπει να επιτευχθεί χέρι με χέρι μεταξύ των δύο κοινοτήτων. Εξάλλου, το κοινό ανακοινωθέν τονίζει πως οι τέσσερις ελευθερίες θα διασφαλίζουν τον διζωνικό χαρακτήρα της ομοσπονδίας. Τι σημαίνει αυτό στην πράξη; Πως θα υπάρξουν ρυθμίσεις. Το πώς θα προκύψουν αυτές οι ρυθμίσεις επί των τεσσάρων ελευθεριών της Ε.Ε. είναι αντικείμενο διαπραγμάτευσης και η ίδια η ΕΕ θα διαδραματίσει εποικοδομητικό ρόλο. Η διασφάλιση του διζωνικού και δικοινοτικού χαρακτήρα της ομοσπονδίας είναι σημαντικό για εμάς και ήδη στην εποχή Χριστόφια - Ταλάτ υπήρξε συμφωνία επί τούτου. Προφανώς σε μια επανενωμένη Κύπρο κάθε πολίτης θα έχει το δικαίωμα να ταξιδεύει ελεύθερα, να διαμένει ή να αγοράζει σπίτι. Θα υπάρχουν ρυθμίσεις, αλλά η σημαντική παράμετρος είναι τα πολιτικά δικαιώματα. Δεν μπορούμε να φανταστούμε ένα τ/κ συνιστών κρατίδιο το οποίο θα διοικείται από Ε/Κ. Το γεγονός ότι δεν αποδεχόμαστε τον εκπρόσωπο της ΕΕ να κάθεται στο τραπέζι της διαπραγμάτευσης εδράζεται στο ότι στην ΕΕ δεν έχουμε καν εκπροσώπηση ή δικαίωμα ψήφου.

 

 

- Μα, κ. Ναμί, οι Τ/Κ δεν εκπροσωπούνται καν στον ΟΗΕ, ωστόσο διαπραγματεύονται λύση υπό την επίβλεψή του, και ενώ διατηρείτε ως κοινότητα διαβατήρια της ΕΕ και κατ? ουσίαν ταξιδεύετε ελεύθερα όντας Ευρωπαίοι, αρνείστε την ίδια στιγμή την παρουσία ενός Ευρωπαίου αξιωματούχου στη διαδικασία...

 

- Γιατί απλά το άτομο το οποίο θα κληθεί να καθίσει εκεί έχει λόγο εκπροσωπώντας έναν διεθνή θεσμό. Η ε/κ πλευρά είναι πολύ ισχυρή στην Ευρώπη και έχει επανειλημμένα μπλοκάρει, έως τώρα, την τ/κ πλευρά. Δεν μπορούμε καν να εκλέξουμε βουλευτές στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Έχει μπλοκάρει μέχρι τον κανονισμό απευθείας εμπορίου. Εξάλλου οι δύο θεσμοί, ΟΗΕ και ΕΕ, δουλεύουν εντελώς διαφορετικά. Η ε/κ πλευρά έχει το δικαίωμα αρνησικυρίας (veto) στο Συμβούλιο. Εδώ το ίδιο το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο δεν μπορεί να υιοθετήσει τον ίδιο τον κανονισμό του για το απευθείας εμπόριο. Κρατάτε τόση ισχύ εντός της ΕΕ σε σχέση με την τ/κ κοινότητα που όταν λέτε «όχι» δεν μπορούμε να στείλουμε τους αντιπροσώπους μας στο Κοινοβούλιο ούτε ως παρατηρητές. Γι? αυτόν τον λόγο η πλευρά μας δεν επιτρέπει να καθίσει ενεργά στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων ένας εκπρόσωπος της ΕΕ.

 

 

«Αρνητικό το ?blame-game?»

- Οι συζητήσεις που επικρατούν, όμως, και αυτό που αναλύεται στον Τύπο, δείχνει κατά καιρούς δείγματα όπως π.χ. ο κ. Έρογλου να δηλώνει πως «δεν συζητάμε το ζήτημα των εποίκων ή της υπηκοότητας». Εσείς πρόσφατα κάνατε λόγο για μη επιστροφή περιοχών?

 

- Δεν νομίζω ότι αιτιολογούνται αυτές οι δηλώσεις ως ?blame-game?. Όσα δήλωσε ο κ. ?Ερογλου περί υπηκοότητας δεν είναι καινούργια και είναι πάγια θέση της τ/κ πλευράς. Και την περίοδο των διαπραγματεύσεων Χριστόφια - Ταλάτ καταστήσαμε σαφές πως δεν μπορούμε να δεχτούμε να διαχωρίσουμε τους πολίτες μας. Η θέση μας είναι πως όλοι οι πολίτες μας πρέπει να γίνουν σεβαστοί ανεξαρτήτως του υποβάθρου τους στο νέο κράτος που θα προκύψει. Όλοι οι πολίτες μας ψήφισαν στο δημοψήφισμα για το σχέδιο Ανάν πριν από δέκα χρόνια.

 

 

- Εννοείτε όλοι οι νόμιμοι κάτοικοι της «ΤΔΒΚ» που διατηρούν ταυτότητα της τ/κ κοινότητας και όχι το σύνολο του πληθυσμού.

 

- Ακριβώς! Πολύ σωστά... Αυτό το ζήτημα εξάλλου προέκυψε και την περίοδο Χριστόφια - Ταλάτ και κάναμε λόγο για 250.000 Τουρκοκυπρίους. Αυτός είναι ο αριθμός. Ήταν ξεκάθαρο φυσικά ότι υπήρχαν και υπερβολές για τον ακριβή αριθμό και αντιλαμβάνομαι τις ανησυχίες των Ελληνοκυπρίων. Μάλιστα μόλις χθες στη «βουλή» αντέκρουσα τη θέση Τ/Κ «βουλευτή» που κατηγόρησε τόσο το «υπουργείο εξωτερικών» όσο και τον κ. Έρογλου ότι είμαστε διατεθειμένοι να δώσουμε πάρα πολλές περιοχές στην ε/κ πλευρά.

 

 

- Για το εδαφικό εσείς τι λέτε;

 

- Το εδαφικό, όπως γνωρίζετε, είναι ένα από τις έξι μεγάλες και πολύπλοκες πτυχές του κυπριακού προβλήματος. Φυσικά και θα υπάρξουν εδαφικές προσαρμογές, αλλά μέχρι τότε θα ακουστούν ένθεν κι ένθεν αναληθείς πληροφορίες. Πρέπει να τονίσουμε ότι έχουν περάσει ήδη δέκα χρόνια από τις διαπραγματεύσεις για το σχέδιο Ανάν και το «όχι» της ελληνοκυπριακής πλευράς. Όπως ξέρουμε η ζωή δεν είναι κάτι στατικό. Σε αυτά τα δέκα χρόνια έχουν έλθει δραματικές αλλαγές σε περιοχές που συμπεριλαμβάνονταν στις εδαφικές προσαρμογές. Νέες υποδομές έχουν κατασκευαστεί, νέες επενδύσεις έχουν λάβει χώρα. Είναι ξεκάθαρο συνεπώς πως το πέρασμα του χρόνου καθιστά το εδαφικό πολύ πιο περίπλοκο. Συνεπώς η τ/κ πλευρά δεν είναι σε θέση να κάνει τις ίδιες προσαρμογές σε σχέση με την εποχή του σχεδίου Ανάν. Και ο λόγος είναι πως έτσι εξασφαλίζεται και πως η ε/κ πλευρά δεν θα καθυστερήσει στη διαπραγματευτική διαδικασία.


- Έχει διαφοροποιηθεί καθόλου η άποψή σας σχετικά με το άνοιγμα της περίκλειστης πόλης της Αμμοχώστου τώρα που οι διαπραγματεύσεις έχουν προχωρήσει, σε σχέση με παλιότερη άποψή σας σχετικά με το μη άνοιγμά της;

 

 

- Το άνοιγμα της Αμμοχώστου αποτελεί αντικείμενο διαπραγμάτευσης. Η επιστροφή της Αμμοχώστου, ως απαίτηση της ε/κ πλευράς, είναι ζήτημα που εδράζεται στο εδαφικό, και όπως σας τόνισα πριν είναι ένα από έξι ζητήματα που βρίσκονται στον πυρήνα του κυπριακού προβλήματος. Είναι ζήτημα περιεκτικής συμφωνίας και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να το αντιμετωπίζουμε σαν να μαζεύουμε κεράσια σε καλάθι. Θα ήταν σαν να συζητούσαμε για εκ περιτροπής προεδρία πριν καταλήξουμε σε μια σαφή συμφωνία. Προσπαθώ να σας εξηγήσω ότι τα έξι αυτά ζητήματα πρέπει να αποτελέσουν αντικείμενο επίλυσης μετά από μια συμφωνία.

 

«Μπουμ» στην οικονομία

 

- Θεωρείτε ότι η επίλυση του Κυπριακού θα δώσει ώθηση στην κυπριακή οικονομία, που τόσο στην Κυπριακή Δημοκρατία όσο και στον βορρά δείχνει να έχει πρόβλημα;

 

- Πιστεύω πως δεν θα δώσει ώθηση, θα την αλλάξει... δραματικά! Για προφανείς λόγους. Αρχικά για την ελληνοκυπριακή πλευρά θα υπάρξει ευκαιρία για εμπόριο με την Τουρκία, και σύμφωνα με εκτιμήσεις θα υπάρξει δραματική μείωση στα κόστη της τάξης του 20%. Η αύξηση στον τουρισμό θα έλθει από τη χρήση τόσο των τουρκικών λιμανιών όσο και του τουρκικού εναέριου χώρου. Η κυπριακή ναυτιλία θα επωφεληθεί πάρα πολύ. Πολλές από τις περιουσίες σε νότο και βορρά, που τώρα είναι «όμηροι» του προβλήματος, θα ελευθερωθούν και θα μπορούν να αναπτυχθούν - συμπεριλαμβανομένων των Βαρωσιών. Η ενωμένη Κύπρος θα είναι ανταγωνιστικότερη με μεγαλύτερη δυνατότητα κατανάλωσης. Θα εξαλείψουμε το κόστος για στρατιωτικούς εξοπλισμούς.


Oι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευσή τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.

Διαβάστε επίσης:

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Μεγάλες προσδοκίες μεγάλο και το ρίσκο

Πολίτης News, 02:55 (τελευταία ενημέρωση 02:55)

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Στο δρόμο για τη Βουλή οι προσωπικοί και ειδικοί γιατροί

Πολίτης News, 02:45 (τελευταία ενημέρωση 02:45)

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Καλιφόρνια : 44 νεκροί από τις πυρκαγιές- «Κάρβουνο» 6.500 σπίτια

Πολίτης News, 13.11.2018

Επιστροφή
στην αρχή