Μακρύς ο δρόμος για Σαϊττά -Τέλος του χρόνου η προκήρυξη των προσφορών

ΕΙΔΗΣΕΙΣ /ΚΥΠΡΟΣ
Νέα καθυστέρηση έξι μηνών στην προκήρυξη προσφορών για την πρώτη φάση του αυτοκινητόδρομου Λ/σου-Σαϊττά.Σε εκκρεμότητα η δημοσίευση των απαλλοτριώσεων

Για το τέλος του χρόνου μετατίθεται η ημερομηνία προκήρυξης των προσφορών όσον αφορά την κατασκευή της πρώτης φάσης του αυτοκινητόδρομου Λεμεσού - Σαϊττά. Το έργο θα ξεκινήσει μετά από χρόνια σχεδιασμών, αναβολών, υποσχέσεων και διαψεύσεις προσδοκιών, έστω και τμηματικά, το 2019, φέρνοντας πιο κοντά στις ορεινές κοινότητες τη Λεμεσό και αντίστροφα. Όπως δήλωσε στον «Π» η διευθύντρια του Τμήματος Δημοσίων Έργων Χρυστάλλα Μαλλούππα, βρισκόμαστε πλέον ένα βήμα πριν από την προκήρυξη των προσφορών, καθώς η μοναδική εκκρεμότητα που παραμένει είναι η δημοσίευση της γνωστοποίησης των απαλλοτριώσεων από το Τμήμα Κτηματολογίου. Οι εργασίες αναμένεται να αρχίσουν το πρώτο τρίμηνο του 2019 και θα έχουν διάρκεια 30 μηνών. Η φάση Α1, προϋπολογιζόμενης δαπάνης 26,2 εκατομμυρίων ευρώ, αφορά το τμήμα Πολεμίδια - Παλόδεια, μήκους 3,7 χλμ., από το Αθλητικό Κέντρο «Σπύρος Κυπριανού» (Palais de Sport) μέχρι την έξοδο της Παλόδειας, και το σχετικό κονδύλι έχει συμπεριληφθεί ήδη στον προϋπολογισμό του 2018.


Το τμήμα αυτό αποφασίστηκε να προωθηθεί κατά προτεραιότητα καθώς έχει χαρακτηριστεί μελανό σημείο από πλευράς οδικής ασφάλειας και η Αστυνομία έχει ζητήσει τη λήψη δραστικών μέτρων για άμβλυνση των προβλημάτων. Το συνολικό κόστος του νέου αυτοκινητόδρομου Λεμεσού - Σαϊττά θα ανέλθει στα 160 εκατομμύρια ευρώ. Ο νέος δρόμος, συνολικού μήκους 22,5 χλμ., θα περιλαμβάνει δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και διαχωριστικό στηθαίο. Η νέα όδευση ακολουθεί τον υφιστάμενο δρόμο μέχρι την Άλασσα. Στη συνέχεια, πριν από τη γέφυρα του Ζυγού, ακολουθεί νέα χάραξη ανατολικά του υφιστάμενου δρόμου, παρακάμπτοντας την Άλασσα, τη Λάνια και την Τριμίκλινη, και καταλήγει με τερματικό κόμβο στον Σαϊττά.

Επόμενες φάσεις

Οι εργασίες περιλαμβάνουν ακόμη την κατασκευή παρόδιων δρόμων, προσβάσεων, πλαγιόδρομων, συνδετήριων δρόμων με τις κοινότητες της περιοχής και οδικό φωτισμό. Ο σχεδιασμός του έργου περιλαμβάνει τέσσερις ανισόπεδους κόμβους Παλόδειας - Αγρού - Λιμνάτη, Άλασσας, Μοναγρίου - Δωρού και Αγίου Μάμα, τρεις ημικόμβους στη Λάνια και την Τριμίκλινη και τον τερματικό κυκλικό κόμβο Σαϊττά. Το έργο περιλαμβάνει, επίσης, μία σήραγγα μήκους 310 μ. στην περιοχή Σαϊττά, έξι κοιλαδογέφυρες, 11 υπέργειες και έξι υπόγειες διαβάσεις οχημάτων για σύνδεση του αυτοκινητόδρομου με υπηρεσιακούς δρόμους, συνολικού μήκους 30 χιλιόμετρων. Για τις φάσεις Α2 και Β, δεν έχει καθοριστεί ακόμη χρονοδιάγραμμα υλοποίησης, καθώς αυτό θα εξαρτηθεί από τις μελλοντικές δυνατότητες της οικονομίας, ενώ θεωρείται βέβαιο ότι θα γίνει επανεξέταση του σχεδιασμού, με στόχο τη μείωση του κόστους κατασκευής.

Oι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευσή τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.

Διαβάστε επίσης:

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ελεύθεροι οι δυο Έλληνες στρατιωτικοί

Πολίτης News, 19:57 (τελευταία ενημέρωση 19:57)

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ανδριανούπολη: Ελεύθεροι οι δύο Έλληνες στρατιωτικοί

Πολίτης News, 19:45 (τελευταία ενημέρωση 19:45)

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Να κυκλοφορούν με ποδήλατο λόγω κρίσης καλεί τους Τ/κ ο Ντενκτάς

Πολίτης News, 16:40 (τελευταία ενημέρωση 16:40)

Επιστροφή
στην αρχή