Λιοντάρια και τίγρεις στη νέα καμπάνια της Gucci

BUZZLIFE /FASHION
Μαζί με καινούργια πρόσωπα στη σειρά των μοντέλων - Daisy Cvitkovic, Dwight Hoogendijk - αλλά και τον Lorens Miklasevics αιλουροειδή

Μπροστά από τον φακό του εκκεντρικού Glen Luchford παρελαύνει ένα λιοντάρι, μια λεοπάρδαλη και μια τίγρη. Όλα αυτά στην καινούργια καμπάνια του οίκου Gucci.

Οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν σε διάφορα μέρη στην Ρώμη, την «πατρίδα» του Gucci: σ' ένα ξενοδοχείο, σ' ένα καφέ, στην Φοντάνα ντι Τρέβι (με την τίγρη να τσαλαβουτά εκεί μέσα).

«Αγριόγατες περιπλανώνται στη ρομαντική πόλη, δίπλα στα μοντέλα μας, ταΐζουν σταφύλια μια καμηλοπάρδαλη την ώρα που γευματίζουν, λιοντάρια και τίγρεις είναι καλοδεχούμενες στο σπίτι τους, καθώς βλέπουν τηλεόραση», είπε ο Gucci για την καμπάνια.

Η κολεξιόν SS17 για το σπίτι, του Alessandro Michele, έχει πηγή έμπνευσης τα νάιτ κλαμπ της δεκαετία του 1970, μας πληροφορεί το Dazed. Κι ο Michele, με τον συνήθη τρόπο του, απαριθμεί τις πολύ εγκεφαλικές αναφορές της κολεξιόν: το σπίτι και το στούντιο του αφηρημένου εξπρεσιονιστή ζωγράφου Cy Twombly, τη δουλειά του μεταμοντέρνου ζωγράφου και καλλιτέχνη του κολάζ Mario Schifano, την ηθοποιό Λάουρα Μπέτι, μούσα του Πιερ Πάολο Παζολίνι.

Oι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευσή τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.

Διαβάστε επίσης:

BUZZLIFE

Τι λέει μια νέα έρευνα για τις γυναίκες και το σεξ

BUZZLIFE , 20.08.2017

BUZZLIFE

Το ξέσπασμα της Έλενας Ακρίτα για τη Ζωή Λάσκαρη

BUZZLIFE , 20.08.2017

BUZZLIFE

Πράσινες ή/και μαύρες ελιές: Τι πρέπει να γνωρίζετε

BUZZLIFE , 20.08.2017

Επιστροφή
στην αρχή