Καμία πιθανότητα να τεθούν όρια στις ειδικές διαδρομές

AUTO /MOTORSPORTS
Η FIA απέκλεισε το ενδεχόμενο να θέσει όρια ταχύτητας στις ειδικές διαδρομές, παρά τις όποιες ανησυχίες υπήρξαν με τα φετινά αυτοκίνητα.

Η ακύρωση της ειδικής στο Rally στης Σουηδίας όπου τα αυτοκίνητα ξεπέρασαν τα 85 μίλια την ώρα κατά μέσο όρο, γέννησε υποψίες ότι η FIA θα προσπαθήσει να θέσει κάποια όρια. Η FIA συναντήθηκε με τα πληρώματα στο Μεξικό και αποφασίστηκε να μην τεθεί σε ισχύ η πρόταση του ορίου στα 80 μίλια(130 χιλιόμετρα). Ο επικεφαλής των rally για τη FIA, Jarmo Mahonen, δήλωσε σχετικά: «Υπήρξαν συζητήσεις να θέσουμε όριο μέσης ταχύτητας τα 130 χιλιόμετρα/ώρα, σαν εσωτερική ένδειξη. Όταν βλέπουμε ότι το ξεπερνάει αυτό, απλά θέλουμε να του ρίχνουμε μία ματιά. Τίποτα περισσότερο. Δεν είναι ένας κανονισμός, δεν υπάρχει κανόνας που να λέει πως σε καμία ειδική δεν πρέπει να ξεπεραστούν τα 130 χιλιόμετρα.» Αυτό το μέτρο όμως θέλει ειδική διαμόρφωση σε κάθε αγώνα, σύμφωνα με τον Sebastien Ogier.

«Πρέπει να κοιτάξεις την μέση ταχύτητα, αλλά αυτό πρέπει να εξετάζεται σε κάθε περίπτωση ξεχωριστά. Μία γρηγορότερη ειδική δεν σημαίνει πως είναι πιο επικίνδυνη. Είναι όπως στην καθημερινή μας ζωή. Αν πέσεις την ώρα που τρέχεις, θα πονέσεις περισσότερο απ’ό,τι αν πέσεις την ώρα που περπατάς. Η μέση ταχύτητα είναι μόνο ένας παράγοντας.» Αυτό που πρέπει να τεθεί ως κριτήριο είναι η ασφάλεια, δήλωσε οδηγός που θέλησε να κρατήσει την ανωνυμία του. «Αν μία χαμηλή μέση ταχύτητα σημαίνει ασφαλέστερο rally, τότε η Κορσική θα πρέπει να είναι η ασφαλέστερη. Ή θα πρέπει να είναι ασφαλέστερη αν βρέχει επειδή θα ρίξει την μέση ταχύτητα. Σε τελική ανάλυση, ξέρουμε τα ρίσκα. Το κυριότερο είναι η ασφάλεια των θεατών, ειδικά σε rally όπως η Πολωνία. Εκεί πρέπει να επικεντρωθούμε.» Τέλος, ο Mahonen ξεκαθάρισε πως δεν θα ήθελε να δημιουργηθούν σικέιν. «Δεν θέλουμε σικέιν. Τα σικέιν δεν κάνουν τις ειδικές ασφαλέστερες, κάνουν πιο αργά τα αυτοκίνητα στις ευθείες.

Αυτό που δουλεύουμε εδώ και τρία χρόνια είναι να προσπαθήσουμε να θέσουμε μέση ωριαία ταχύτητα σε συνεργασία με τους οργανωτές που χρησιμοποιούν διαφορετικές διαδρομές. «Πέρσι η Φινλανδία ήταν το πιο γρήγορο Rally. Δύο μέρες μετά έγραψα στους διοργανωτές και είπα «ΟΚ, αρκετά τώρα». Τους ζήτησα να έχουν μία διαδρομή που να είναι πιο αργή. Τώρα έχει ακόμα χιόνια στην Jyvaskyla, οπότε δεν μπορούμε να δούμε για αυτή την διαδρομή. «Μερικές φορές οι διοργανωτές ψάχνουν μέσα από κλειδαρότρυπες και είναι αρκετά δύσκολα να συμφωνήσουν όλοι.»

Oι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευσή τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.

Διαβάστε επίσης:

AUTO

Τρεις Lamborghini στο Transfăgărășan στην Ρουμανία (video)

Πολίτης Auto, 14:30 (τελευταία ενημέρωση 14:30)

AUTO

Το 500 είναι ένα εμβληματικό μοντέλο (video)

Πολίτης Auto, 11:30 (τελευταία ενημέρωση 11:30)

AUTO

Porsche 944 Turbo vs Macan GTS (video)

Πολίτης Auto, 08:30 (τελευταία ενημέρωση 08:30)

Επιστροφή
στην αρχή