Ήθη και έθιμα στο Μόντε Νάπα / Αγία Κάρλα

ΑΠΟΨΗ /ΚΑΤΑ ΒΑΡΒΑΡΩΝ
Δεν είναι απλό να διώξεις τη σαβούρα και να γίνεις ποιότης. Με τη Σάσα Μπάστα όμως, η Αγία Νάπα είναι στο σωστό δρόμο. Μόντε Κάρλο, ερχόμαστε!

Τα κακά νέα είναι πως με τις ζέστες να πλακώνουν από τον Μάη πλέον και με τη σκόνη να μας έχει γίνει μόνιμη παρέα, η κατάσταση στον #Pellotopos επιδεινούται. Ραγδαία όπως βλέπετε.

Τα καλά, είναι πως ακόμα έχουμε την πολυτέλεια να κάνουμε πλάκα. Οι πελλοί πολλαπλασιάζονται πλέον σας τους μύκητες το καλοκαίρι –οι μύκητες το καλοκαίρι, εννοώ, οι πελλοί εδώ πολλαπλασιάζονται ολόχρονα- αλλά ακόμα δεν έχουν αρχίσει να μας σκοτώνουν επειδή λέμε ή κάνουμε πράγματα που δεν γουστάρουν. Θα ’ρθει φοβάμαι. Όσο προλαβαίνουμε, όμως, ας το διασκεδάσουμε.

Διαβάζω χθες: «Ο Δήμος Αγίας Νάπας φρόντισε και φέτος να καταρτίσει ένα πλούσιο και εορταστικό πρόγραμμα», για τον Κατακλυσμό, «το οποίο όπως αναμένεται θα προσελκύσει το ενδιαφέρον χιλιάδων ντόπιων και ξένων επισκεπτών. Μέσω αυτής της μεγάλης Λαϊκής Γιορτής στόχος του δήμου είναι η προβολή και η διατήρηση των ηθών και εθίμων του τόπου μας».

Κρατήστε το τελευταίο με τα ήθη και τα έθιμα, για τη συνέχεια.

Και αμέσως μετά: «Στο φετινό πρόγραμμα ξεχωρίζουν η μεγάλη συναυλία που θα δώσει [..] ο δημοφιλής λαϊκός τραγουδιστής Βασίλης Καρράς και η συναυλία των νεαρών υποσχόμενων τραγουδιστών Νάσου, Σάσας Μπάστα και Γιάννη Σόφιλα».

Η Σάσα Μπάστα, ειδικά, έχει αφήσει εποχή. Και εάν μιλάμε για τα ήθη και τα έθιμά μας, είναι πια ιστορική (και) για τις απαντήσεις - συμβουλές που είχε δώσει στο περιοδικό «Nitro», όπως π.χ.: «Πώς πείθεις μία γκόμενα να σου κάνει στοματικό σεξ εάν δεν το έχει κάνει ποτέ;».

Θα μου πείτε, τι πιο συμβατό με τα ήθη και τα έθιμα της σύγχρονης Αγίας Νάπας από αυτό; Εγώ, μαζί σας! Δεν είναι κακό.

Το σεξ είναι υγεία. Ειδικά όταν γίνεται απενοχοποιημένα και δεν προκαλεί αυτά που παθαίνουν οι άγαμοι ρασοφόροι, επί παραδείγματι, που το κάνουν μες τις ενοχές ή δεν το κάνουν και λαλούν, όπως καλή ώρα αυτός που θέλει να μας φορτώσει ο Φιλάργυρος Β’ για διάδοχό του. Τι πιο φυσιολογικό από το σεξ; Δεν το συζητάμε.

Είμαι ο τελευταίος άνθρωπος ο οποίος θα χαρακτήριζε τραγουδίστρια τη Σάσα Μπάστα, αλλά, όχι, πουριτανός δεν είμαι.

Ακόμη και με τα πιο ποιοτικά από τα κομμάτια της δεν έχω θέμα. Όπως π.χ. με το θρυλικό «Τι του βρήκες του μαλάκα;», το οποίο δεν γνωρίζω εάν θα το πει και εκεί, αλλά θα μπορούσε. Είναι ύμνος για τις μισές παντρεμένες γυναίκες στην Κύπρο. Τουλάχιστον.

Η απορία μου με τη «λαϊκή γιορτή» του «κατακλυσμού» της Αγίας Νάπας (με έντονες παραπομπές στον υποκλυσμό, έτσι όπως πάει το πράγμα…) αφορά το εξής, το οποίο ίσως να το ξεχάσατε. Και εάν το ξεχάσατε, δεν θα έπρεπε.

Ο δήμαρχός της, μας είχε αφήσει άφωνους -όχι… τραγουδιστικά- όταν μας είχε εξηγήσει προ διμήνου ότι ο δήμος έχει αποφασίσει πως πρέπει να γίνει «Μόντε Κάρλο» (sic).

Και ως εκ τούτου, λέει, επιθυμία του είναι να…αποκλείσει τους «χαμηλής ποιότητας νεαρούς τουρίστες» οι οποίοι, θα συμπλήρωνα, είναι ο κυριότερος λόγος για τον οποίο χεσ… στο τάλιρο, τόσοι και τόσοι εκεί, όλα αυτά τα χρόνια.

Μάλιστα, ο δήμος έστειλε και επιστολή –δεν σας κάνω πλάκα, όχι- στα βρετανικά ΜΜΕ, εξηγώντας «ότι είναι εναντίον του τουριστικού προϊόντος της κακής ποιότητας νεολαίας και ότι πλέον είναι ανεπιθύμητοι αυτοί που δεν σέβονται την Αγία Νάπα».

Θα τη διάβαζαν οι συνάδελφοι και θα νόμιζαν ότι είναι φάρσα.

Όπως και να έχει, όλα αυτά είναι πια παρελθόν. Από φέτος η καλή ποιότητα ήρθε για να μείνει στο νέο «Μόντε Κάρλο» με τη «λαϊκή γιορτή» των «ηθών και εθίμων» μας και την «πολλά υποσχόμενη νεαρή τραγουδίστρια» Σάσα Μπάστα.

Και με άσματα όπως: «Μου ‘δωσες έρωτα / έρωτα, έρωτα / Έλιωσα, έλιωσα σαν το κερί / Μου ‘μαθες έρωτα / έρωτα, έρωτα / Πώς να ανάβει ένα κορμί. Έξαψη, έξαψη / στο κορμί μου έξαψη. Έξαψη, έξαψη / όταν μ’ αγγίζεις, έξαψη».

Ίσως ο δήμαρχος, για να συμβαδίζει η Σάσα με την υποκρισία και τον κερδοσκοπικό νεο-πουριτανισμό του δήμου, να ζητήσει από την «πολλά υποσχόμενη» Σάσα να αλλάξει λίγο τον στίχο.

Εισηγούμαι: «Μου ‘δωσες γέροντα / γέροντα, γέροντα / Έλιωσα, έλιωσα σαν το κερί / Μου ‘μαθες γέροντα / γέροντα, γέροντα».

Ναι, θα έχει πρόβλημα με τη συνέχεια το «Πώς να ανάβει ένα κορμί». Αλλά σώζεται. Με μία προσθήκη: «Με νηστεία και προσευχή».

Πιο Μόντε Κάρλο πεθαίνεις.

Πιο κυπριακή υποκρισία επίσης. Άμα σας λέω #Pellotopos...!

Τέλος, φέτος στην Αγία Νάπα, μαζί με τον Κατακλυσμό, θα διοργανωθεί και το 6ο Φεστιβάλ Νερού, αλλά και η… Γιορτή του Ψαριού, λέει. Με δεδομένη την απαγόρευση των κακής ποιότητας πραγμάτων στη Μόντε Νάπα / Αγία Κάρλα θα είναι μόνο Φάτε Μάτια Ψάρια.

Αυτά που ξέρατε με τις πατταλοδουλειές να τα ξεχάσετε. Θέλει θυσίες ο δρόμος για το Μόντε Κάρλο και τα έξτρα λεφτά.

Θέλει ήθη, έθιμα, ποιότητα, σεμνότητα, πατρίδα, θρησκεία και οικογένεια.

Και έξαψη. Στο κορμί μου, έξαψη.


Διαβάστε επίσης:

ΑΠΟΨΗ

Σημειώσεις: Εξοργιστικά απαθείς (Του Γιώργου Κακούρη)

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΚΟΥΡΗΣ, 20.09.2018

ΑΠΟΨΗ

Τα αγαθά της στους Έλληνες, τα παλούκια της στους Τούρκους

ΣΕΝΕΡ ΛΕΒΕΝΤ, 20.09.2018

ΑΠΟΨΗ

Υπό τις περιστάσεις κάτι είναι και ο εμετός, κ. γενικέ...

ΚΩΣΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, 20.09.2018

Επιστροφή
στην αρχή