Υψηλές τηλεθεάσεις για το Ολυμπιακός - ΑΠΟΕΛ

BUZZLIFE /ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Στα... μονοψήφια ποσοστά τηλεθέασης έριξε τα ιδιωτικά κανάλια το κρατικό κανάλι με τη μετάδοση του ποδοσφαιρικού αγώνα του ΑΠΟΕΛ.

 Τον τίτλο της SportDay φαίνεται να… σιγοψιθυρίζουν σήμερα τα ιδιωτικά κανάλια που επέλεξαν να μεταδώσουν πρώτης προβολής επεισόδια των δραματικών τους σειρών, κόντρα στο ματς Ολυμπιακός – ΑΠΟΕΛ.  

 Ο ποδοσφαιρικός αγώνας ήταν αρκετός για να διπλασιάσει τα ποσοστά τηλεθέασης του ΡΙΚ1 την Πέμπτη 29/09, καθώς από 12% που σκοράρει συνήθως τις καθημερινές στον μέσο του όρο, σκαρφάλωσε στο 25%.

 Δημοφιλέστερο από τα δύο ημίχρονα ήταν το δεύτερο που είδε το 17,2% του κοινού που μεταφράζεται σε 136 χιλιάδες τηλεθεατές. Το μέσο μερίδιο άγγιξε το 56%, άρα ένας στους δύο που έβλεπε τηλεόραση το βράδυ της Πέμπτης επέλεξε να δει τον ποδοσφαιρικό αγώνα. Υψηλά ποσοστά και για το πρώτο ημίχρονο του αγώνα που είδε το 16,6% του κοινού ή 132 χιλιάδες τηλεθεατές και μέσο μερίδιο 44%.

 Αξίζει να σημειωθεί πως σε ένα τέταρτο της ώρας ο αγώνας ξεπέρασε το 60%, ενώ το μερίδιο ήταν στο 46% την ώρα που μπήκε το γκολ του ΑΠΟΕΛ. Και το γκολ ήταν αρκετό για να ανεβάσει την τηλεθέαση του αγώνα, αφού η προσπάθειά του να κρατήσει το σκορ αύξησε το ενδιαφέρον του κοινού.

 Φανατικότεροι τηλεθεατές του αγώνα ήταν οι άντρες ηλικίας 45-64 ετών που στη συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα ο αγώνας έπιασε το 70%, ενώ περίπου τα ίδια ποσοστά είχε και η ηλικιακή ομάδα 13-17 ετών. Εντυπωσιακά υψηλά πάντως ήταν και τα ποσοστά στις γυναίκες ηλικίας 25-44 που είδαν (ή αναγκάστηκαν να δουν;) τον αγώνα σε ποσοστό που ξεπέρασε το 50%.

 Την ώρα μετάδοσης του αγώνα, όλα τα κανάλια έμειναν στα μονοψήφια ποσοστά με εξαίρεση τον ΑΝΤ1 που η σειρά του «Πέντε κλειδιά» κατάφερε να σκοράρει 14%. Σημειώνεται πως το δημοφιλέστερο πρόγραμμα της εβδομάδας 19-25/09 ήταν τα «Δίδυμα φεγγάρια» που συγκέντρωσαν μόλις 90 χιλιάδες τηλεθεατές. Και για να δώσουμε συγκρίσιμα μεγέθη με ποδοσφαιρικούς αγώνες, τα ποσοστά του Ολυμπιακός - ΑΠΟΕΛ ήταν μεν ψηλά, αλλά όχι τόσο που να φτάσει ποσοστά τελικών Eurovision ή και του Euro που αγγίζουν τους 160 και άνω χιλιάδες τηλεθεατές.

 

 


Επιστροφή
στην αρχή