Οι θεσμοί και οι φίλοι τους...

ΑΠΟΨΗ /ΣΤΙΓΜΕΣ
Ο Ιβάν ο τρομερός λοιπόν ήτανε τις προάλλες στη Βουλή καλεσμένος του Αρχιεπισκόπου φυσικά. Γιατί μια έφεση με το ήθος το έχει ο άνθρωπος...

Εκεί που πάει να ηρεμήσει το πράγμα και εντάξει τώρα θα ξεχαστεί και δεν έγινε και τίποτα, τσουπ το επόμενο. Και τι επόμενο, ο Ιβάν ο τρομερός. Όχι ότι η στήλη ενδιαφέρεται για τα του ποδοσφαίρου. Άλλωστε γιατί ένας λογικός άνθρωπος να ασχολείται με τη βία, τον φανατισμό, την πολιτικοποίηση, τον τζόγο, το ντόπινγκ, όλα σ’ ένα πακέτο, κάτι σαν πενταπλής δράσης σαμπουάν να πούμε.

Ο Ιβάν ο τρομερός λοιπόν ήτανε τις προάλλες στη Βουλή καλεσμένος του Αρχιεπισκόπου φυσικά. Γιατί μια έφεση με το ήθος το έχει ο άνθρωπος, ξέρετε, αυτό που θέλει να φέρει στα σχολεία. Μια με τους συνεργάτες του από την Ουγγαρία, μια με τον Ιβάν, ο άνθρωπος μας πείθει ότι στα σχολεία δεν βγάζουμε τέτοιους σωστούς ανθρώπους και αναγκάζεται να τους φέρνει από το εξωτερικό. Γι’ αυτό θέλει να τα φτιάξει τα σχολεία, να έχει τις δικές του ακαδημίες, τα δικά του ταλέντα.

Τέλος πάντων, όμως, την ίδια ώρα που ο Ιβάν ήταν μέσα στη Βουλή καλεσμένος, έξω ο κοσμάκης διαμαρτυρόταν για τις οικοδομές πάνω από τις Θαλασσινές Σπηλιές. Και την ίδια ώρα περίπου που αθωώνονται οι ένοχοι για την κατάρρευση της οικονομίας, οι ένοχοι για το χρηματιστήριο, για τη φούσκα των ακινήτων κ.ά. δημοσιογράφοι σέρνονται στον ανακριτή γιατί δημοσίευσαν δημοσιεύσεις άλλων… σχετικές… μην πω καμιά κουβέντα και με τρέχουν και μένα τελοσπάντων… Τις ίδιες μέρες που συμβαίνουν αυτά και καταστρέφονται τα φυσικά μνημεία του τόπου, πιστολάδες μαφιόζοι (ή και νικητές survivor ας πούμε) είναι προσκεκλημένοι στη Βουλή, η ελευθεροτυπία διώκεται και το δημόσιο σχολείο πλήττεται από έναν από τους σημαντικότερους, θεωρητικά, πυλώνες παιδείας, την εκκλησία. Σ’ αυτό το πλαίσιο, ας το πούμε, η κοινωνία και το δημόσιο σχολείο αναζητούν τρόπους ενεργοποίησης των νέων σε θέματα ενεργούς πολιτότητας και εθελοντισμού.

Εννοείται ότι τα παιδιά φυσικά πάντοτε προσφέρουν αβίαστα σε τέτοιες περιπτώσεις. Φανταστείτε όμως αντιδράσεις μαθητών σε πρόταση για συνεισφορά με αντίβαρο την ειδησεογραφία των ημερών που βρικολακιάζει τους μαθητές. Λογική ήταν και η αντίδραση μαθητών σε σχολείο της Λευκωσίας όταν σε συζήτηση για εθελοντική δράση για το περιβάλλον τα παιδιά αρνούνταν, λέγοντας ότι η πολιτεία και οι θεσμοί που δήθεν υποστηρίζουν εθελοντικές δράσεις κάνουν ό,τι είναι δυνατόν για να αποτρέψουν τους νεαρούς πολίτες από το να ασχολούνται με τα κοινά, υποστηρίζοντας επίσης και σωστά ότι αυτό οδηγεί στην αποχή.

Και το ωραίο -που αν είχα τα λεφτά του Ιβάν θα το έκανα, (τάδε έφη ο καθηγητής εκείνος)- τα παιδιά πρότειναν στον εκπαιδευτικό τους, αν θέλει, να κάνουν εθελοντική δράση να πάνε στην Πέγεια στις Θαλασσινές Σπηλιές και να ρίξουν τα οικοδομικά εκτρώματα που κατασκευάζουν. Άκου εκεί… δεν παραβιάζουν τους κανονισμούς… ε, μα, άμα οι κανονισμοί λειτουργούν κατά τα συμφέροντα, ποιον περιμένετε να πεισθεί για την πολιτότητα… (τάδε έφασαν οι μαθητές).

Oι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευσή τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.

Διαβάστε επίσης:

ΑΠΟΨΗ

Το Κυπριακό πρόβλημα- Μια άλλη προσέγγιση (Του Πόλυ Πολυβίου)

Πολίτης News, 15:14 (τελευταία ενημέρωση 15:14)

ΑΠΟΨΗ

Σημειώσεις: Το οξύμωρο του «λάθους»

ΚΑΤΙΑ ΣΑΒΒΑ, 13:48 (τελευταία ενημέρωση 13:48)

ΑΠΟΨΗ

Ωραία τα πολιτικά ανέκδοτα, όσο δεν εκλέγονται...

ΚΩΣΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, 10:30 (τελευταία ενημέρωση 10:30)

Επιστροφή
στην αρχή