«Η εγχείρηση πέτυχε, ο ασθενής απέθανεν»

ΑΠΟΨΗ /ΣΤΙΓΜΕΣ
«Ούτε η εγχείρηση πέτυχε, ούτε ο ασθενής έζησε». Παιδεία 2018, υπό το μηδέν. Αφού έγινε το τεράστιο φιάσκο του οικονομικού εξορθολογισμού

«Ούτε η εγχείρηση πέτυχε, ούτε ο ασθενής έζησε». Παιδεία 2018, υπό το μηδέν. Αφού έγινε το τεράστιο φιάσκο του οικονομικού εξορθολογισμού από τον υπουργό ήρθε και ο Πρόεδρος να εξορθολογίσει τα μέτρα δίνοντας σύμφωνα με τα νεότερα, σχετικά και δήθεν αντισταθμιστικά. Μα η κάψα του καλοκαιριού αυτού που διανύουμε ανεβαίνει, δεν σβήνει. Γιατί η κυβέρνηση δυστυχώς και κατ' αρχήν συμπεριφέρθηκε με απαξίωση σε μια μεγάλη μερίδα συμπολιτών μας. Συμπολίτες μας που είναι φορολογούμενοι, που είναι γονείς, που είναι εργαζόμενοι με υποχρεώσεις και που κατά κανόνα είναι ευσυνείδητοι με τις υποχρεώσεις τους, που είχαν υγιή ταμεία και τράπεζες που φαγώθηκαν με τα σκάρτα του Συνεργατισμού.

Ξεκίνησαν λοιπόν οι πρώτες διαφωνίες και με αρχική την καταστρατήγηση του θεσμικού διαλόγου και της δημοκρατίας. Και με αυτό οι εκπαιδευτικοί αντέδρασαν μαζικά και δυναμικά. Ποδοπατήθηκε η αξιοπρέπειά τους, δοκιμάστηκαν οι αντοχές τους, θα δοκιμαστεί και η επιμονή τους. Στις 28 του Αυγούστου 15.000 άνθρωποι θα περπατήσουν μέχρι το Προεδρικό. Όχι γιατί απαιτούν πράγματα που δεν είχαν, όχι γιατί θέλουν να δουλεύουν λιγότερο. Ο εκπαιδευτικός διδάσκει τις ώρες που υποχρεούται μα πίσω από αυτές υπάρχουν τετραπλάσιες προετοιμασίας κ.ά. Ο εκπαιδευτικός θα περπατήσει στις 28 Αυγούστου μέχρι το Προεδρικό για την απαξίωση και γιατί κουράστηκε από τον εμπαιγμό προς αυτόν και την κοινωνία.

Αν λοιπόν η κρίση αυτή οδηγηθεί σε εκτόνωση που να ικανοποιεί και τα δύο μέρη σε τέτοιο βαθμό που να θεωρηθεί ότι η «εγχείρηση πέτυχε», με ποιο τρόπο θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί ότι «ο ασθενής δεν απέθανεν»; Με ποιο τρόπο οι γονείς θα αντιμετωπίζουν τους εκπαιδευτικούς στο σχολείο ή αλλού, χωρίς έστω ένα μικρό ψήγμα αμφισβήτησης; Πώς θα αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί το υπουργείο ή το αντίθετο; Για τη σχέση μαθητών-εκπαιδευτικών δεν συζητάμε καθώς τα βλέμματα όταν συναντώνται τον Σεπτέμβρη πιάνουν άλλες συχνότητες πέρα από τη θλιβερή πραγματικότητα.

Μα πέρα από τα πιο πάνω, το ερώτημα που τίθεται είναι με ποιο τρόπο η κυβέρνηση θα κοιτάξει στα μάτια ή θα διαχειριστεί 15.000 πολίτες που θα κατευθύνονται στο Προεδρικό. Όταν μάλιστα ένα πολύ μεγάλο ποσοστό από αυτούς είναι ψηφοφόροι της Δεξιάς και μέρος του περιβόητου 56%.

Όπως και να 'χει ο ασθενής απέθανεν. Ο υπουργός Παιδείας στο πλαίσιο αντιδημοκρατικότητας στο οποίο κινήθηκε δημιούργησε τη δυναμική της αντίδρασης στις τάξεις των εκπαιδευτικών. Καμία προσπάθεια συνεννόησης και επικοινωνίας δεν έκανε. Εξ ου και η παραγκώνισή του από τον ίδιο τον Πρόεδρο. Το δημόσιο σχολείο από την πρώτη του Σεπτέμβρη δεν θα είναι το ίδιο. Θέματα που θα έπρεπε να είχαν λυθεί με διάλογο μέσα σε δύο εβδομάδες γίνονται αντικείμενο διαμάχης για δύο μήνες χωρίς αποτέλεσμα. Και πού οδηγούν όλα αυτά; Στο Προεδρικό. Με δεκαπέντε χιλιάδες γονείς, εκπαιδευτικούς, συνεπείς φορολογούμενους πολίτες.

* Το κείμενο γράφτηκε στις 23/08/2018 και η στήλη εύχεται το ζήτημα να έχει λυθεί πολύ πριν την 28η Αυγούστου.

 

Oι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευσή τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.

Διαβάστε επίσης:

ΑΠΟΨΗ

Καλή διαγωγή και μεταμέλεια (Του Σενέρ Λεβέντ)

ΣΕΝΕΡ ΛΕΒΕΝΤ, 21:10 (τελευταία ενημέρωση 21:10)

ΑΠΟΨΗ

Οι στομαχικές διαταραχές του Κώστα Κληρίδη (Του Διονύση Διονυσίου)

ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ, 21:10 (τελευταία ενημέρωση 21:10)

ΑΠΟΨΗ

Σημειώσεις: Διάλογος για τα ουσιώδη

ΜΑΡΙΝΑ ΚΟΥΜΑΣΤΑ, 21:00 (τελευταία ενημέρωση 21:00)

Επιστροφή
στην αρχή