Η BMW παρουσίασε το αναπαλαιωμένο 507 roadster του Elvis Presley

AUTO /ΑΓΟΡΑ
Είναι μία από τις πιο θεαματικές ανακαλύψεις κλασικών αυτοκινήτων των τελευταίων χρόνων. Πρόκειται για τη BMW 507 που οδηγούσε ο θρύλος Elvis Presley.

Είναι μία από τις πιο θεαματικές ανακαλύψεις κλασικών αυτοκινήτων των τελευταίων χρόνων. Πρόκειται για τη BMW 507 που οδηγούσε ο θρύλος Elvis Presley, ήδη διάσημος την εποχή εκείνη σαν “Βασιλιάς του Rock’n’Roll”, ενώ υπηρετούσε τη στρατιωτική θητεία του στη Γερμανία. Στη συνέχεια εξαφανίστηκε για σχεδόν 50 χρόνια και όλοι πίστευαν ότι είχε χαθεί πριν ξαναδεί το φως της δημοσιότητας. Μετά από σχεδόν δύο χρόνια σχολαστικών εργασιών αποκατάστασης, το BMW Group Classic παρουσίασε το roadster για πρώτη φορά  στο κοινό. Πλήρως αναπαλαιωμένο αποκαλύφθηκε στο Concours d’Elegance στο Pebble Beach της Καλιφόρνια. Η BMW 507 με αριθμό πλαισίου 70079 προσέλκυσε τους επισκέπτες της δημοφιλούς έκθεσης κλασικών αυτοκινήτων όπως ακριβώς την εποχή που ο στρατιώτης Elvis Presley παρέλαβε το αυτοκίνητο στις 20 Δεκεμβρίου του 1958: βαμμένη σε Feather White, με αλουμινένιο κινητήρα V8 150 ίππων.

Η κατάσταση του διθέσιου ήταν πραγματική πρόκληση. Αν και τα εξαρτήματα και άλλα στοιχεία του πρώτου αμαξώματος ήταν σχεδόν όλα εκεί και ανέπαφα, το roadster είχε χάσει τον κινητήρα και το κιβώτιό του. Ο πίσω άξονας είχε αντικατασταθεί με άλλο σύστημα άγνωστης προέλευσης, η σκουριά είχε διαβρώσει το πάτωμα, τα καθίσματα ήταν φθαρμένα και δεν υπήρχε ταμπλό οργάνων. Ωστόσο, η γοητεία ενός σπάνιου και σαγηνευτικά ωραίου αυτοκινήτου υπερτερούσε έναντι των όποιων ελλείψεων και ατελειών, κάτι στο οποίο συνετέλεσε η φήμη και οι μεγάλες επιτυχίες του Elvis Presley. Ενώ το roadster επέστρεψε στο Μόναχο με το σλόγκαν ‘Return to Sender’, η λύση ήταν αναμφίβολα ‘It’s Now or Never’. Τις εργασίες αναπαλαίωσης ανέλαβε το BMW Group Classic. Ειδικοί μέσα από την εταιρία αλλά και εξωτερικοί συνεργάτες ένωσαν τις δυνάμεις του και το αποτέλεσμα έθεσε νέα πρότυπα για την αναπαλαίωση μιας BMW 507.

Η BMW 507 ήταν ανέκαθεν ένα από τα πιο αποκλειστικά και περιζήτητα σπάνια μοντέλα στην ιστορία της μάρκας με περιορισμένη παραγωγή 254 αντιτύπων το διάστημα μεταξύ 1955 και 1959. Διάσημοι ιδιοκτήτες όπως οι Alain Delon, Ursula Andress και John Surtees συνετέλεσαν στο να αναδειχτεί σε σύμβολο κύρους. Ωστόσο, κανένα άλλο αυτοκίνητο αυτής της σειράς δεν απέχτησε τέτοιο εμβληματικό χαρακτήρα όπως η BMW 507 που κάποτε ανήκε στον Elvis Presley.

Το συγκεκριμένο roadster θεωρείτο χαμένο για σχεδόν πέντε δεκαετίες. Στην πραγματικότητα, δεν είχε καν επιβεβαιωθεί ο αριθμός πλαισίου του αυτοκινήτου που οδηγούσε ο ‘Βασιλιάς’. Το μυστήριο λύθηκε πρόσφατα χάρη στους ειδικούς των Αρχείων του BMW Group Classic και την Αμερικανίδα δημοσιογράφο Jackie Jouret που εργάζεται στο περιοδικό “Bimmer” στην Καλιφόρνια. Το 2006, αυτή ήδη είχε αρχίσει να ψάχνει τα άρθρα που είχαν γραφτεί για τη BMW 507 του Elvis και σε σχετική βιβλιογραφία για την ιστορία του μοντέλου. Διάφορες πηγές τόνιζαν το γεγονός ότι η BMW 507 που παραδόθηκε στον Elvis Presley στη Γερμανία δεν ήταν καινούργια αλλά μεταχειρισμένη, και προηγούμενος ιδιοκτήτης της ήταν ο οδηγός αγώνων Hans Stuck. Από το Μάιο μέχρι τον Αύγουστο του 1958, ο οδηγός γνωστός και σαν Πρωταθλητής Αναβάσεων κέρδισε σε πολλές αναβάσεις σε Γερμανία, Αυστρία και Ελβετία – με μία λευκή BMW 507 με αριθμό πλαισίου 70079 και πινακίδα κυκλοφορίας M–JX 800. Το καλοκαίρι του 1958, η BMW 507 του Stuck κέρδισε το διαγωνισμό καλλιστείων αυτοκινήτων στο Wiesbaden και μετά πήρε ένα ρόλο στο κινηματογραφικό στούντιο της Βαυαρίας  στην ταινία “Hula-Hopp Conny” με τους Cornelia Froboess και Rudolf Vogel. Οι ειδικοί των Αρχείων του BMW Group Classic δεν ήταν απόλυτα σίγουροι για την προέλευσή του όταν βρήκαν την ασφαλιστική προσφορά από το Δεκέμβριο του 1958 που περιείχε τον αριθμό πλαισίου 70079  μαζί με την άδεια κυκλοφορίας στο όνομα του χρήστη: Elvis Aaron Presley.

Ο Elvis Presley οδηγούσε τη BMW 507 από το σπίτι του στο Bad Nauheim μέχρι Αμερικανική Στρατιωτική Βάση στο Friedberg. Οι θαυμάστριές του πάντα τον παρακολουθούσαν και συχνά δημιουργούσαν κλοιό γύρω του. Συχνά άφηναν μηνύματα αγάπης πάνω στο roadster με το κραγιόν τους.

Oι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευσή τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.

Διαβάστε επίσης:

AUTO

H Porsche στην ηλεκτρική εποχή με την καινούργια Taycan

Πολίτης Auto, 16.11.2018

AUTO

Hyundai i20 – το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο στην κατηγορία του

Πολίτης Auto, 16.11.2018

AUTO

H κορυφαία AMG A 35 4MATI στην γκάμα της Mercedes Α-Class

Πολίτης Auto, 16.11.2018

Επιστροφή
στην αρχή