Οι 6 κορυφαίοι ξηροί καρποί για την υγεία μας

BUZZLIFE /HEALTH
Οι ξηροί καρποί μπορεί να έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, όμως τα λιπαρά αυτά είναι ωφέλιμα για την υγεία του οργανισμού μας

Είναι επίσης πολύ καλές πηγές φυτικών ινών και πρωτεϊνών.

Πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι οι ξηροί καρποί έχουν πολλά οφέλη για την υγεία, ειδικά όσον αφορά τη μείωση του κινδύνου εκδήλωσης κάποιας καρδιακής νόσου.

Δείτε αναλυτικά τα συστατικά που περιέχoυν οι πιο υγιεινοί ξηροί καρποί. Η ποσότητα υπολογίζεται σε μερίδα 28 γραμμαρίων.

1. Aμύγδαλα
Θερμίδες: 161
Λιπαρά: 14 γραμμάρια
Πρωτεΐνη: 6 γραμμάρια
Υδατάνθρακες: 6 γραμμάρια
Φυτικές ίνες: 3,5 γραμμάρια
Βιταμίνη Ε: 37% της ημερήσιας πρόσληψης (RDI)
Μαγνήσιο: 19% της ημερήσιας πρόσληψης (RDI)
Ορισμένες μελέτες έχουν δείξει ότι μια διατροφή πλούσια σε αμύγδαλα μπορεί να μειώσει την «κακή» χοληστερόλη (LDL), τη συνολική χοληστερόλη και την οξειδωμένη χοληστερόλη LDL, η οποία είναι ιδιαίτερα επιβλαβής για την υγεία της καρδιάς.

2. Φιστίκια Αιγίνης
Θερμίδες: 156
Λιπαρά: 12,5 γραμμάρια
Πρωτεΐνη: 6 γραμμάρια
Υδατάνθρακες: 8 γραμμάρια
Φυτικές ίνες: 3 γραμμάρια
Βιταμίνη Ε: 3% της ημερήσιας πρόσληψης (RDI)
Μαγνήσιο: 8% της ημερήσιας πρόσληψης (RDI)
Όπως και τα αμύγδαλα, τα φιστίκια βοηθούν στη μείωση της κακής χοληστερόλης. Επιπλέον, μπορεί να βοηθήσουν στη βελτίωση της πίεσης του αίματος και του βάρους.

3. Καρύδια
Θερμίδες: 182
Λιπαρά: 18 γραμμάρια
Πρωτεΐνη: 4 γραμμάρια
Υδατάνθρακες: 4 γραμμάρια
Φυτικές ίνες: 2 γραμμάρια
Βιταμίνη Ε: 1% της ημερήσιας πρόσληψης (RDI)
Μαγνήσιο: 11% της ημερήσιας πρόσληψης (RDI)
Τα καρύδια βοηθούν στη μείωση της φλεγμονής, η οποία μπορεί να συμβάλει σε πολλές χρόνιες ασθένειες.

4. Κάσιους
Θερμίδες: 155
Λιπαρά: 12 γραμμάρια
Πρωτεΐνη: 5 γραμμάρια
Υδατάνθρακες: 9 γραμμάρια
Φυτικές ίνες: 1 γραμμάριο
Βιταμίνη Ε: 1% της ημερήσιας πρόσληψης (RDI)
Μαγνήσιο: 20% της ημερήσιας πρόσληψης (RDI)

5. Φουντούκια
Θερμίδες: 176
Λιπαρά: 9 γραμμάρια
Πρωτεΐνη: 6 γραμμάρια
Υδατάνθρακες: 6 γραμμάρια
Φυτικές ίνες: 3,5 γραμμάρια
Βιταμίνη Ε: 37% της ημερήσιας πρόσληψης (RDI)
Μαγνήσιο: 20% της ημερήσιας πρόσληψης (RDI)
Μελέτες έχουν δείξει ότι η διατροφή με φουντούκια μπορεί να βελτιώσει τα επίπεδα χοληστερόλης και να αυξήσει την ποσότητα της βιταμίνης Ε στο αίμα.

6. Αράπικα φιστίκια
Θερμίδες: 176
Λιπαρά: 17 γραμμάρια
Πρωτεΐνη: 4 γραμμάρια
Υδατάνθρακες: 5 γραμμάρια
Φυτικές ίνες: 3 γραμμάρια
Βιταμίνη Ε: 21% της ημερήσιας πρόσληψης (RDI)
Μαγνήσιο: 11% της ημερήσιας πρόσληψης (RDI)
Σύμφωνα με μία μελέτη σε περισσότερους από 120.000 ανθρώπους, η υψηλότερη πρόσληψη αράπικων φιστικιών συσχετίστηκε με χαμηλότερα ποσοστά θνησιμότητας.

Oι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευσή τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.

Διαβάστε επίσης:

BUZZLIFE

Πρώην εστεμμένη καλλιστείων συνελήφθη γιατί έκανε sexting με 15χρονο

BUZZLIFE , 12:45 (τελευταία ενημέρωση 12:45)

BUZZLIFE

Μαρίνος Κόνσολος: «Ανακάλυψα κοριό κάτω από τον καναπέ μου»

BUZZLIFE , 11:42 (τελευταία ενημέρωση 11:42)

BUZZLIFE

Ντακότα Τζόνσον: το βαθύ ντεκολτέ της αποσυντόνισε το κοινό της...

BUZZLIFE , 11:29 (τελευταία ενημέρωση 11:29)

Επιστροφή
στην αρχή