Οι 5 μάρκες με τη μεγαλύτερη αύξηση στις πωλήσεις τους στην Ευρώπη

AUTO /ΑΓΟΡΑ

Στα 8,66 εκατομμύρια αυτοκίνητα έφτασαν οι πωλήσεις νέων επιβατικών οχημάτων στην Ευρώπη το Α’ Εξάμηνο του 2018, σημειώνοντας αύξηση 2,7%

Ποιες είναι οι μάρκες που τα κατάφεραν καλύτερα το πρώτο εξάμηνο του 2018 στην Ευρωπαϊκή αγορά; Ας δούμε το Top 5 των μαρκών με τη μεγαλύτερη αύξηση στα μερίδιά τους, αλλά και το ποια μοντέλα τους είναι υπεύθυνα για αυτό.

Στα 8,66 εκατομμύρια αυτοκίνητα έφτασαν οι πωλήσεις νέων επιβατικών οχημάτων στην Ευρώπη το Α’ Εξάμηνο του 2018, σημειώνοντας αύξηση 2,7% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017. Πρώτη εταιρεία σε πωλήσεις ήταν η VW με 988.507 αυτοκίνητα, ενώ στα μοντέλα την πρωτιά κατέκτησε το VW Golf με 257.550 ταξινομήσεις. – Δείτε αναλυτικά εδώ τα στοιχεία

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε ποιες εταιρείες ήταν αυτές που σημείωσαν την μεγαλύτερη αύξηση μεριδίου τους φέτος σε σχέση με πέρσι, καταφέρνοντας να κερδίσουν την προτίμηση του αγοραστικού.

Πρώτη και πιο σημαντική αύξηση μεριδίου ήταν αυτή της VW. Η γερμανική εταιρεία κατάφερε από το 10,7% των συνολικών πωλήσεων του Α’ Εξαμήνου του 2017, να ανέβει στο 11,4% των πωλήσεων του Α’ Εξαμήνου του 2018, κατακτώντας όπως προείπαμε την πρώτη θέση μεταξύ όλων των εταιρειών αυτοκινήτου.

 

Η επιτυχία αυτή της VW στηρίχτηκε σε μεγάλο βαθμό στην αύξηση κατά 8% των πωλήσεων του Golf σε σχέση με πέρυσι, καθώς και στις +71.000 μονάδες του νέου VW T-Roc.

Στη δεύτερη θέση των πιο σημαντικών αυξήσεων μεριδίου συναντούμε τη Jeep, η οποία κατάφερε από το 0,6% του 2017 να φθάσει στο 1,0% το 2018 με 89.438 πωλήσεις (+67%). Το νέο Compass με +40.300 μονάδες σε σχέση με πέρσι, είχε τη μεγαλύτερη συμβολή σε αυτό.

Η SEAT είναι επίσης μια από τις εταιρείες που εμφανίζει σημαντική αύξηση του μεριδίου της στις Ευρωπαϊκές της πωλήσεις, αφού από το 2,5% του 2017, ανέβηκε στο 2,9% το Α’ Εξάμηνο του 2018. Το Arona έχει προσθέσει 45.000 μονάδες και έχει βοηθήσει πολύ τη μάρκα σε αυτή της την επιτυχία.

Πολύ καλά τα πηγαίνει φέτος και η Dacia, η οποία από το 2,9% του 2017, κατάφερε να αυξήσει το μερίδιό της στο 3,2%. Ο σημαντικότερος λόγος για αυτό ήταν το λανσάρισμα του νέου Duster (+31% στις πωλήσεις του το 2018), ενώ και το Sandero είδε τις πωλήσεις του να αυξάνονται κατά 10% συγκριτικά με την περσινή χρονιά.

Τέλος, στο Top 5 των πιο σημαντικών αυξήσεων μεριδίων της χρονιάς συγκαταλέγεται και η Peugeot, η οποία από το 5,9% του 2017, ανέβηκε στο 6,3% του 2018. Το 3008 με +43% στις πωλήσεις του και το 5008 με +321% (λόγω του λανσαρίσματος της νέας γενιάς), είναι οι κύριοι υπεύθυνοι για αυτή την επιτυχία.

Πηγή:newsauto.gr


Επιστροφή
στην αρχή