Οι 20 δημοφιλέστερες κατηγορίες προϊόντων στις υπεραγορές

ΕΙΔΗΣΕΙΣ /ΚΥΠΡΟΣ
Ιδιαίτερη αναφορά θα πρέπει να γίνει στις κατηγορίες Μπίρα και Αναψυκτικά, καθώς καταγράφουν σημαντική αύξηση σε πωλήσεις το πρώτο 5μηνο του 2016

Σε κάθε 10 καλάθια καταναλωτών στα τρία υπάρχει έστω και ένα μπουκάλι φρέσκο γάλα, σύμφωνα με τα δεδομένα των υπεραγορών που ανέλυσε η Retail Zoom για την περίοδο 1 Ιανουαρίου με 31 Μαΐου 2016. Το γάλα είναι το πλέον δημοφιλές προϊόν όσον αφορά σε πωλήσεις από υπεραγορές (η κατηγορία ψωμί δεν συμπεριλήφθηκε στις 200 κατηγορίες που αναλύθηκαν καθώς κάποιες υπεραγορές δεν δίνουν στοιχεία για τους φούρνους τους), ωστόσο είναι δεύτερο όσον αφορά τον τζίρο, αφού τα τσιγάρα, λόγω τιμής -παρότι στη 13η θέση των δημοφιλών προϊόντων με 987.882 πωλήσεις- κατατάσσονται πρώτα με περίπου 5,9 εκατ. ευρώ τζίρο για το πρώτο πεντάμηνο του τρέχοντος έτους. Ο τζίρος, σημειωτέον, από το γάλα ανήλθε σε 4,8 εκατ. ευρώ το ίδιο διάστημα, αφού πωλήθηκαν 2,7 εκατ. συσκευασίες (λίτρα). Το γιαούρτι είναι το δεύτερο πιο δημοφιλές προϊόν στο καλάθι του καταναλωτή και συναντάται σε 16 καλάθια ανά 100. Ακολουθούν το τυρί και οι σοκολάτες, τα αναψυκτικά, το νερό και τα μπισκότα. Όσον αφορά τον τζίρο, μετά τα τσιγάρα και το γάλα, ακολουθεί το τυρί με 4,8 εκατ. ευρώ.

 

Μπίρες - αναψυκτικά

Ιδιαίτερη αναφορά θα πρέπει να γίνει στις κατηγορίες Μπίρα και Αναψυκτικά, καθώς καταγράφουν σημαντική αύξηση σε πωλήσεις το πρώτο 5μηνο του 2016 συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2015. Συγκεκριμένα, η πώληση διαφόρων ειδών μπίρας αυξήθηκε κατά 14,27%, ενώ βρέθηκαν σε πάνω από 300 χιλ. καλάθια από τα 6.363.758 που καταγράφηκαν στους πρώτους πέντε μήνες του 2016. Το ενδιαφέρον στοιχείο που ενισχύει τη διαπίστωση ότι οι καταναλωτές αγοράζουν λιγότερα σε κάθε επίσκεψη, ωστόσο αυξάνουν τις επισκέψεις σε υπεραγορές, είναι πως μεταξύ των δυο τελευταίων ετών καταγράφεται μείωση της τάξης του 4,5% στον μέσο όρο κάθε καλαθιού σε λίτρα μπίρας (από 3,81 λίτρα έπεσε στα 3,65 λίτρα), ωστόσο συνολικά ο τζίρος από την πώληση μπίρας αυξήθηκε κατά 7,63% το πρώτο πεντάμηνο του 2016 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2015 (από 2.058.386 ευρώ σε 2.215.370 ευρώ). Γενικά, πάντως, η τιμή της μπίρας κυμάνθηκε στα 2,01 ευρώ κατά μέσο όρο ανά λίτρο, τιμή πολύ κοντά με την αντίστοιχη περσινή (2,04 ευρώ). Την ίδια ώρα, όσον αφορά τα αναψυκτικά, συνολικά εντοπίστηκαν σε 901.217 καλάθια, ποσοστό της τάξης του 14,16% των συνολικών καλαθιών, καταγράφοντας αύξηση κατά 6,16% συγκριτικά με πέρσι. Συνολικά, ο τζίρος από την πώληση αναψυκτικών αυξήθηκε κατά 7,19% το πρώτο πεντάμηνο του 2016 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2015 (από 3.770.709 σε 4.041.935 ευρώ). Όπως και με τις μπίρες, τιμή των αναψυκτικών κυμάνθηκε στο 1,24 ευρώ κατά μέσο όρο ανά λίτρο, τιμή πολύ κοντά με την αντίστοιχη περσινή (1,26 ευρώ).

 

 

Oι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευσή τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.

Επόμενο άρθρο:

Αφιέρωμα

Μικρό το καλάθι της νοικοκυράς

Ιδιαίτερα ενδιαφέρον εύρημα είναι η αύξηση στις πωλήσεις κατά το 1ο πεντάμηνο του 2016, συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό

03 / 03
Επιστροφή
στην αρχή