H Αudi αποκαλύπτει τη δεύτερη γενιά του Q3

AUTO /ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Ξεκινώντας από τον τομέα της σχεδίασης, το νέο Q3 παρουσιάζει έναν πιο αθλητικό χαρακτήρα με το εμπρόσθιο μέρος να θυμίζει το άρτι αφιχθέν Q8

Ξεκινώντας από τον τομέα της σχεδίασης, το νέο Q3 παρουσιάζει έναν πιο αθλητικό χαρακτήρα με το εμπρόσθιο μέρος να θυμίζει το άρτι αφιχθέν Q8 (οχτάγωνη μάσκα και LED Matrix φωτιστικά σώματα στην κορυφαία έκδοση). To μοντέλο βασίζεται στην πλατφόρμα MQB και έρχεται με αυξημένες διαστάσεις. Το μήκος του φτάνει τα 4.485 χιλιοστά και είναι 97 χλστ. πιο μακρύ από το απερχόμενο μοντέλο. Το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 25 χλστ. και φτάνει τα 1.856 χλστ. συνολικά, αλλά με ύψος 1.585 χλστ. είναι 5 χλστ. χαμηλότερο από το αμάξωμα του Q3 της πρώτης γενιάς – τονίζοντας ακόμα περισσότερο την σπορ εντύπωση. Στο μεταξόνιο έχουν προστεθεί 77 χλστ. φτάνοντας τα 2.680 χλστ., διασφαλίζοντας μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες. Παράλληλα, ο χώρος αποσκευών προσφέρει συνολικά 530 ή 675 λίτρα και αυξάνεται στα 1.525 λίτρα με τις πλάτες των καθισμάτων διπλωμένες. Το ύψος φόρτωσης μπορεί να ρυθμιστεί σε τρία επίπεδα.

 

Στο νέο Q3 υπάρχει μια πληθώρα επιλογών για τα μεγέθη οθονών και του ψηφιακού πίνακα οργάνων που έχει στη διάθεσή του ο οδηγός. Ακόμη και στην έκδοση με το στάνταρ MMI radio υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη διαγώνιου 10,25 ιντσών, που μπορεί να αναβαθμιστεί στις 12,5 ίντσες, την οποία ο οδηγός διαχειρίζεται και από το πολυλειτουργικό τιμόνι. Το MMI radio plus περιλαμβάνει επίσης μια οθόνη αφής διαγώνιου 8,8 ιντσών που βρίσκεται στο μέσο του ταμπλό ενώ στην κορυφαία έκδοση εξοπλισμού ανεβαίνει στις 10,1 ίντσες.  Το νέο Q3 εξοπλίζεται με διάφορα συστήματα πολυμέσων εξασφαλίζοντας πρωτόγνωρη συνδεσιμότητα, κάτι που, σύμφωνα με έρευνες, είναι πολύ ψηλά στη λίστα προτιμήσεων των πελατών. Λειτουργίες από μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών είναι διαθέσιμες και στο νέο Q3. Η πλοήγηση, για παράδειγμα, αναγνωρίζει τις προτιμήσεις του οδηγού βάσει προηγούμενων διαδρομών, χρησιμοποιώντας δεδομένα σε πραγματικό χρόνο για τη συνολική κατάσταση της κυκλοφορίας στους δρόμους. 

Σύμφωνα με την Audi, η 2η γενιά του Q3 προσφέρει τον πληρέστερο εξοπλισμό ασφάλειας στην κατηγορία του. Στο βασικό ή προαιρετικό εξοπλισμό ανήκουν συστήματα όπως το ενεργητικό cruise control, το οποίο διατίθεται προαιρετικά με το S tronic, που ενσωματώνει τις λειτουργίες της ενεργητικής υποβοήθησης ταχύτητας (adaptive speed assist), της υποβοήθησης κυκλοφοριακής συμφόρησης (traffic jam assist) και της διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας (active lane assist). Ακόμα, το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης (park assist), το σύστημα ελέγχου διασταύρωσης (cross traffic assist), το σύστημα πρόληψης και αποφυγής σύγκρουσης (Audi pre sense front safety system) και άλλα.  Στο λανσάρισμα του νέου Q3 η Audi θα προσφέρει τέσσερις εκδόσεις: τρεις με βενζινοκινητήρες και μια πετρελαιοκίνητη, σε συνδυασμό με κίνηση στους εμπρός τροχούς ή με τετρακίνηση quattro. Η ισχύς τους κυμαίνεται από 150 έως 230 ίππους, ενώ όλες οι μονάδες είναι τετρακύλινδρες με άμεσο ψεκασμό και υπερτροφοδότηση.

To λανσάρισμα του μοντέλου στην ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται το Φθινόπωρο.

protothema.gr


Επιστροφή
στην αρχή