Δύο θέσεις στο βάθρο για την Toyota Gazoo Racing στο Μόντε Κάρλο

AUTO /MOTORSPORTS
Η TOYOTA GAZOO Racing World Rally Team ξεκίνησε τη σεζόν του 2018 στο WRC με εξαιρετική απόδοση στο Ράλι του Monte-Carlo.

Δύο από τα Yaris WRC της Toyota ολοκλήρωσαν τον διάσημο αγώνα με 2 θέσεις στο βάθρο, με τον Ott Tänak δεύτερο και τον Jari-Matti Latvala τρίτο.

Ο Tänak εντυπωσίασε σε όλη τη διάρκεια του ντεμπούτου του με την TOYOTA, ενώ προσαρμόστηκε γρήγορα με το Yaris WRC, πετυχαίνοντας τέσσερις ταχύτερους χρόνους σε ιδιαίτερα απαιτητικές συνθήκες. Προσέγγισε τον αγώνα με προσοχή, τερματίζοντας δεύτερος, καταγράφοντας μια φανταστική αφετηρία με τη νέα του ομάδα. Ο Latvala επίσης ακολούθησε μια προσεκτική προσέγγιση, ολοκληρώνοντας έτσι τη δεύτερη θέση στο βάθρο για την ομάδα. Από την άλλη, ο Esapekka Lappi τερμάτισε έβδομος (με τη διαφορά να είναι λιγότερο από 15 δευτερόλεπτα σε σχέση με τον τέταρτο) μετά από ένα μικρό λάθος στην τελική φάση, έχοντας όμως μια ισχυρή απόδοση και παρουσία στην πρώτη του συμμετοχή στο Ράλι Monte-Carlo, αγωνιζόμενος για πρώτη φορά με αγωνιστικό αυτοκίνητο WRC.

Αποσπάσματα Δηλώσεων:

Akio Toyoda (Πρόεδρος ομάδας)

«Έχοντας αναπτύξει το WRC Yaris σε διαφορετικούς δρόμους σε όλο τον κόσμο πέρυσι, όλοι μας στην TOYOTA GAZOO Racing World Rally Team το έκαναν ακόμα καλύτερο κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής περιόδου και έβαλαν ένα βελτιωμένο Yaris στη ράμπα εκκίνησης για το Ράλι του Monte-Carlo . Αν και δεν μπορούσα να είμαι εκεί, η καρδιά μου ήταν με την ομάδα και είδα πολλά μηνύματα στα κοινωνικά μας δίκτυα από οπαδούς όχι μόνο στην Ιαπωνία, αλλά σε όλο τον κόσμο. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω τον Tommi και τα άλλα μέλη της ομάδας, καθώς και τους έξι οδηγούς και συνοδηγούς μας που ολοκλήρωσαν το ράλι με επιτυχία παρά τις δύσκολες συνθήκες σε άσφαλτο, βροχή, χιόνι, πάγο και λάσπη. Η Toyota είναι μια μεγάλη οικογένεια ενωμένη με τον ίδιο στόχο να κατασκευάζει ολοένα και καλύτερα αυτοκίνητα. Οι Juho Hänninen και Kaj Lindström, οι οποίοι διαγωνίστηκαν τον περασμένο χρόνο στον αριθμό 11 Yaris WRC, συνεχίζουν να διαδραματίζουν ζωτικό ρόλο: ο Juho ως μέλος του πληρώματος ασφαλείας και ο Kaj ως αθλητικός διευθυντής. Καθώς η νέα σεζόν συνεχίζεται, θα αντιμετωπίσουμε ακόμη μεγαλύτερες προκλήσεις: ακραίο κρύο, μεγάλο υψόμετρο, ψηλές θερμοκρασίες και όλο και ισχυρότερους αντιπάλους. Αλλά μαζί με τους συναδέλφους μας και τους οπαδούς μας, εστιάζουμε στο να κάνουμε ένα καλύτερο Yaris χάρη στα πολύτιμα διδάγματα από τα πιο απαιτητικά στάδια του κόσμου. Σας ευχαριστούμε για τη συνεχή υποστήριξή σας: το εκτιμούμε τόσο πολύ».

Tommi Mäkinen (Διευθύνων Σύμβουλος)

«Αυτός ήταν ένας εξαιρετικός τρόπος για να ξεκινήσει η σεζόν. Πιστεύω ότι αυτή είναι η ισχυρότερη ομάδα μας από τότε που ξεκινήσαμε. Είμαι πολύ χαρούμενος που βλέπω την προσπάθεια που έγινε από όλη την ομάδα. Είμαι επίσης εντυπωσιασμένος από τον τρόπο που ο Ott έχει ενσωματωθεί τόσο γρήγορα στην ομάδα, πόσο επαγγελματίας είναι και πόσο γρήγορα έχει μάθει τα πάντα. Θα ήταν υπέροχο να συνεχίσουμε έτσι. Ανυπομονούμε για τη Σουηδία».

Jari-Matti Latvala ( Οδηγός Αυτοκινήτου 7)

«Το Ράλι του Monte-Carlo δεν είναι ποτέ εύκολο. Είχαμε να αντιμετωπίσουμε και πάλι δύσκολες συνθήκες σήμερα, ιδιαίτερα με τον πάγο του Col du Turini που ήρθε από την επανάληψη. Είμαι πραγματικά ανακουφισμένος που έφτασα μέχρι το τέλος και που είμαι στο βάθρο. Η ομάδα έχει κάνει μια εξαιρετική δουλειά και η απόδοση του αυτοκινήτου είναι πολύ καλή, γι 'αυτό είμαι ενθουσιασμένος για την επόμενη σεζόν. Θα πρέπει να είμαστε ψύχραιμοι και να σκεφτούμε το πρωτάθλημα και τα σημεία. Αυτό ήταν ένα καλό ξεκίνημα».

Ott Tänak (Οδηγός Αυτοκινήτου 8)

«Είναι πολύ ωραίο να ξεκινήσεις τη σεζόν με αυτόν τον τρόπο. Νοιώθω ότι μπήκα σε μια πολύ ισχυρή ομάδα! Το αυτοκίνητο ήταν εκπληκτικό και ένιωσα πολύ άνετα από την αρχή του αγώνα. Ήταν ένας εξαιρετικά σκληρός αγώνας με τόσο δύσκολες συνθήκες, αλλά καταφέραμε να τερματίσουμε χωρίς σοβαρά προβλήματα. Περιμέναμε ευκολότερες συνθήκες σήμερα, αλλά οι πίστες ήταν ακόμη παγωμένες. Ήμασταν σταθεροί γιατί βρισκόμασταν σε ισχυρή θέση. Τώρα περιμένω πραγματικά τους επόμενους αγώνες».

Esapekka Lappi (Αυτοκίνητο 9)

«Η σημερινή μέρα ξεκίνησε πραγματικά καλά με κάποια καλή ταχύτητα. Το σχέδιο ήταν να διατηρηθεί ο ρυθμός, συμπεριλαμβανομένου του Power Stage. Δυστυχώς, πλαγιολισθήσαμε σε μια γωνία και μετά δεν μπορούσα να διορθώσω οπότε χάσαμε πολύ χρόνο και τρεις θέσεις. Αυτή τη στιγμή είμαι αρκετά απογοητευμένος, αλλά υπάρχει και η θετική πλευρά καθώς ολοκλήρωσα τουλάχιστον κάθε χιλιόμετρο, κερδίζοντας εμπειρία και μαθαίνοντας πολλά πράγματα. Ήταν ένας καλός αγώνας για την ομάδα και η Σουηδία μπορεί να μου ταιριάζει καλύτερα».

Oι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευσή τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.

Διαβάστε επίσης:

AUTO

Στην Κύπρο η Porsche Cayenne Ε-Ηybrid

Πολίτης Auto, 10:54 (τελευταία ενημέρωση 10:54)

AUTO

Toyota: Παρουσιάζει την άποψή της για τη μελλοντική μετακίνηση

Πολίτης Auto, 19.09.2018

AUTO

Παγκόσμια πρεμιέρα για το Opel Combo

Πολίτης Auto, 19.09.2018

Επιστροφή
στην αρχή