Διαφορετική σχεδιαστική φιλοσοφία από την Honda

AUTO /MOTORSPORTS
Ο υπεύθυνος της Honda στην Formula 1 Yusuke Hasegawa παραδέχθηκε ότι η διαφορετική σχεδιαστική φιλοσοφία για την φετινή μονάδα ισχύος είναι ένα ρίσκο.

H Honda σκοπεύει να μειώσει σημαντικά την διαφορά που είχε από την κορυφή από τότε που επέστρεψε στην Formula 1 το 2015, παίρνοντας αρκετά ρίσκα στην σχεδίαση της νέας μονάδας ισχύος της φετινής σεζόν. O Hasegawa δήλωσε στο Autosport ότι ο σχεδιασμός για την φετινή μονάδα ισχύος είναι διαφορετικός σε σχέση με τον περυσινό, αυτό πιστεύει ότι μπορεί να επιφέρει ένα σημαντικό προβάδισμα από πλευράς απόδοσης, από την άλλη μεριά όμως είναι και ένα μεγάλο ρίσκο. «Η σχεδιαστική φιλοσοφία είναι τελείως διαφορετική. Είναι ένα μεγάλο ρίσκο, δεν γνωρίζουμε πολλά για αυτή την νέα σχεδιαστική φιλοσοφία. Ξέρουμε ότι θα μας δώσει ένα προβάδισμα στην απόδοση, αλλά το μεγαλύτερο ρίσκο είναι αν θα μπορέσουμε να εκμεταλλευτούμε αυτές τις δυνατότητες φέτος.» O Hasegawa τόνισε ότι η εσωτερική καύση είναι ένα πολύ σημαντικό θέμα για την Honda, όπως και η εξέλιξη σε άλλους τομείς. «Πρέπει να συγκεντρωθούμε στην εσωτερική καύση φέτος. Αν βελτιώσουμε τον κινητήρα, δηλαδή να αυξήσουμε την ενέργεια από τα αέρια των εξατμίσεων, θα πρέπει να ενισχύσουμε το turbo, αν δεν γίνει αυτό δεν θα μπορέσουμε να είμαστε στα ίδια επίπεδα ανάπτυξης στους διάφορους τομείς. «Πρέπει να πραγματοποιήσουμε ακόμη κάποια τεστ, θα αντιμετωπίσουμε μερικές δυσκολίες. Ελπίζω να κατανοήσουμε την κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσουμε και τα στοιχεία στα οποία πρέπει να συγκεντρωθούμε. Δεν είναι εύκολο να συνδυάσεις όλα τα στοιχεία ώστε να βελτιωθεί εντελώς η εσωτερική καύση.»

Διαβάστε επίσης:

AUTO

Αυτή είναι η νέα Ferrari SF 70H! (pics)

Πολίτης Auto, 17:30 (τελευταία ενημέρωση 17:30)

AUTO

Παρουσιάστηκε η McLaren MCL32 (pics)

Πολίτης Auto, 17:01 (τελευταία ενημέρωση 17:01)

AUTO

Βραβείο στο Peugeot 3008 για τον καλύτερο εσωτερικό σχεδιασμό

Πολίτης Auto, 15:30 (τελευταία ενημέρωση 15:30)

Επιστροφή
στην αρχή