Χαμπιαούρης: Σε λίγα χρόνια δεν θα έχουμε λεφτά ούτε για λάμπα

ΕΙΔΗΣΕΙΣ /ΚΥΠΡΟΣ

Ο Υπουργός Παιδείας προειδοποίησε ότι «αν δεν συγυρίσουμε τα του οίκου μας, πολύ σύντομα θα γίνει ένα μπαμ και θα καταρρεύσουν όλα»

«Σε λίγα χρόνια δεν θα έχουμε λεφτά ούτε για να αλλάξουμε μία λάμπα στα σχολεία», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Υπουργός Παιδείας Κώστας Χαμπιαούρης, υπερασπιζόμενος τον εξορθολογισμό των δαπανών στον τομέα της Εκπαίδευσης, αρχής γενομένης από τα εργασιακά ωράρια των εκπαιδευτικών.

Σε δηλώσεις του στον ΠΟΛΙΤΗ 107.6 ο κ. Χαμπιαούρης κάλεσε τις συντεχνίες των Εκπαιδευτικών να ακυρώσουν τα μέτρα αντίδρασης που προανήγγειλαν για τον Σεπτέμβρη, τονίζοντας ότι τα παιδιά δεν φταίνε για τις διαφωνίες μεταξύ Υπουργείου και Εκπαιδευτικών.

Διαβάστε επίσης: Γενικός Ελεγκτής: Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να χτυπούν κάρτα (ηχητικό)

Την ίδια ώρα ο κ. Χαμπιαούρης δήλωσε ότι είναι ανοικτός σε διάλογο με τους Εκπαιδευτικούς.

Όπως τόνισε, ο λόγος που έπρεπε να κλείσει άμεσα το θέμα του διδακτικού χρόνου και να οδηγηθούν οι αποφάσεις του Υπουργείου στο Υπουργικό, ήταν για να προχωρήσει έγκαιρα το θέμα με τη στελέχωση των σχολείων.  Όπως ανέφερε, το Υπουργείο έκανε σεβαστές κάποιες από τις επισημάνσεις του Γενικού Ελεγκτή, με στόχο τον εξορθολογισμό των δαπανών στον τομέα της Εκπαίδευσης.

«Δεν πάει άλλο, χτύπησε κόκκινο!», τόνισε ο Υπουργός, ενώ προειδοποίησε ότι «αν δεν συγυρίσουμε τα του οίκου μας, πολύ σύντομα θα γίνει ένα μπαμ και θα καταρρεύσουν όλα».

Διαφωνεί κάθετα η ΟΕΛΜΕΚ

Κληθείς να σχολιάσει τις δηλώσεις του Υπουργού Παιδείας στον ΠΟΛΙΤΗ 107.6  ο πρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ Γιάννος Σωκράτους, τόνισε ότι καθόλου δεν διέγνωσε πρόθεση του κ. Χαμπιαούρη για διάλογο με τις συντεχνίες.

Επίσης χαρακτήρισε λανθασμένες τις αναφορές του Υπουργού, υποστηρίζοντας την ίδια ώρα ότι μελέτες κατέδειξαν ότι ο ρόλος του υπεύθυνου τμήματος είναι πολύ σημαντικός και η άσκησή του απαιτεί συγκεκριμένες εκπαιδευτικές ώρες, οι οποίες είναι αδιανόητο να καρατομούνται σήμερα.

Την ίδια ώρα, ο κ. Σωκράτους υπεραμύνθηκε της μείωσης του διδακτικού χρόνου των εκπαιδευτικών με βάση τα χρόνια υπηρεσίας, υποστηρίζοντας ότι το σκεπτικό είναι η διοχέτευση πολύτιμης εμπειρίας τους σε άλλους τομείς του σχολικού περιβάλλοντος.

Τέλος ο κ. Σωκράτους σημείωσε ότι οι εκπαιδευτικές οργανώσεις είναι ανοιχτές σε διάλογο, φτάνει να μην οδηγούνται προ τετελεσμένων, όπως στην συγκεκριμένη περίπτωση με τις πρόσφατες αποφάσεις του Υπουργείου που αφορούν τους εκπαιδευτικούς.

 


Επιστροφή
στην αρχή