Calzedonia 30χρόνια έμπνευσης και επιτυχίας

BUZZLIFE /FASHION
Τα 30χρονα είναι μια αφορμή να θυμηθούμε την ιστορία του brand που στο πέρασμα των χρόνων καθιερώθηκε ως specialist στο χώρο beachwear και legwear.

H Ιταλία παραμένει πάντα το σημείο αφετηρίας, εκεί που ξεκίνησαν όλα το 1986. Η Calzedonia διατηρεί στενούς δεσμούς με τη γενέτειρά της, τη Βερόνα, εκεί όπου βρίσκονται τα κεντρικά της εταιρείας ενώ την ίδια στιγμή στρέφει το βλέμμα της στις ξένες αγορές με ευκαιρίες ανάπτυξης.

Στο πέρασμα των χρόνων, η Calzedonia κατοχύρωσε στο στυλ τον πρωταγωνιστικό ρόλο που παίζουν τα αξεσουάρ. Χάρη σε διαρκείς στιλιστικές έρευνες, η Calzedonia πάντα πρότεινε legwear και beachwear σχέδια που ήταν μπροστά από τις τάσεις, λανσάροντας στην αγορά καινοτόμα προϊόντα σε σχέση με τη λειτουργικότητα, τη τεχνολογία, τις ανάγκες στυλ και τις επιδόσεις που επιζητεί ένα μεγάλο γυναικείο κοινό.

Οι γυναίκες ήταν πάντα στο επίκεντρο της προσοχής του brand που έχει αποτίνει φόρο τιμής στην αξία του «women power» με πολλά μηνύματα.


Το TV spot του 2006, «Let’s hope it’s a Girl» αποτελεί μια πραγματική αφιέρωση σε όλες τις γυναίκες, νέες και μεγαλύτερες. Η Calzedonia δίνει έμφαση στα συναισθήματα των γυναικών σε όλες τις καίριες φάσεις της ζωής τους και γίνεται ένα brand οικείο και προσιτό.

Το 2009 το brand λανσάρει την καμπάνια «The Future is Pink», ένα διάσημο Tv spot στο οποίο άλλαζε μόνο μία λέξη στο τραγούδι του Γκοφρέντο Μαμέλι «Sorelle d’Italia», στον Εθνικό Ύμνο της Ιταλίας. Ένα μανιφέστο του θηλυκού σύμπαντος, ένα μανιφέστο ελπίδας που καλούσε τις γυναίκες να πιστέψουν σε ένα καλύτερο μέλλον. https://youtu.be/n91TpXTIBv4

Το 2011, προκειμένου να γιορτάσει τα 25 χρόνια της, η Calzedonia επικοινώνησε το μήνυμα «η ενότητα είναι δύναμη», και στη συνέχεια το «25 χρόνια μαζί». Ένα μήνυμα που υπογραμμίζει τη στενή επαφή του brand με τους πιστούς του πελάτες.

Το 2014 η Calzedonia είναι πλέον σημείο αναφοράς διεθνώς στον τομέα της και λανσάρει μια συναισθηματική διαφήμιση με αέρα μεγάλης οθόνης. Ο τίτλος "Life is a journey” του Giuseppe Macario. Μία νέα απόπειρα να μιλήσει απευθείας σαν γυναίκα προς γυναίκα μέσα από το βλέμμα της Τζούλια Ρόμπερτς, διαχρονικό icon που διατελεί μούσα του brand έως σήμερα.

Το 2015/16 η ηθοποιός επιστρέφει και πρωταγωνιστεί σε μία νέα καμπάνια. Μία όμορφη μικρή ιστορία, ελαφριά και με χιούμορ που εξελίσσεται μέσα σε ένα από τα καταστήματά μας με στόχο να επικοινωνήσει ότι η Calzedonia είναι το ιδανικό μέρος για να βρεις αυτό που ψάχνεις στα είδη legwear.  

Oι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευσή τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.

Διαβάστε επίσης:

BUZZLIFE

«Copa-Loca»: η ταινία του Χρ.Μασσαλά στην προκριματική φάση των Όσκαρ

BUZZLIFE , 16:46 (τελευταία ενημέρωση 16:46)

BUZZLIFE

5 τροφές για να καταπολεμήσετε την ξηρότητα του δέρματος

BUZZLIFE , 16:28 (τελευταία ενημέρωση 16:28)

BUZZLIFE

Πάολα: Χώρισε μετά από έξι χρόνια σχέσης (vid)

BUZZLIFE , 16:21 (τελευταία ενημέρωση 16:21)

Επιστροφή
στην αρχή