8 λαχανικά που είναι superfoods σύμφωνα με νέα έρευνα

BUZZLIFE /HEALTH
H λέξη «superfood» χρησιμοποιείται πια πολύ εύκολα για να χαρακτηρίσει μια τροφή που έχει οφέλη για τον οργανισμό μας...

Πολύ συχνά, μια τροφή γίνεται trend για την διατροφική της αξία και μετά από λίγο, ξεχνιέται γιατί μια άλλη κάνει την εμφάνισή της. Η ουσία βρίσκεται πάντα σε κάτι πολύ απλό: το ίδιο συμβαίνει και στη διατροφή. Οσα «superfoods» κι αν κάνουν την εμφάνισή τους στο διατροφικό κόσμο, δεν θα καταφέρουν να φτάσουν σε αξία τα αγαθά που έρχονται ανόθευτα από τη φύση στο πιάτο μας. Μια ισορροπημένη διατροφή αποτελείται από τροφές που ενδυναμώνουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα, αυξάνουν τις αντοχές μας και χτίζουν τείχος ενάντια στις ασθένειες.

Μια νέα έρευνα έρχεται για να μας δώσει «food for thought» και να μας υπενθυμίσει ότι τον μεγαλύτερο χώρο στο καθημερινό μας διατροφολόγιο θα πρέπει να τον αφήνουμε για τροφές με πραγματικά υψηλή διατροφική αξία.

Το «Centers for Disease Control and Prevention» (Iνστιτούτο Υγείας στην Αμερική) αξιολόγησε την διατροφική αξία τροφών (ανά θερμίδα) και κατέληξε στο ότι τα λαχανικά που ακολουθούν είναι τα πραγματικά superfoods της διατροφής μας κατέχοντας τις υψηλότερες θέσεις στη λίστα.

Τα άτομα που τα καταναλώνουν τείνουν να έχουν χαμηλότερο σωματικό βάρος, να ζουν περισσότερο και έχουν μικρότερη πιθανότητα να εμφανίσουν χρόνιες νόσους.

Tα λαχανικά που ακολουθούν είναι τα αληθινά superfoods του σήμερα:

1) Λάχανο: Μια τροφή γεμάτη ασβέστιο, σίδηρο και πολλές ακόμα βιταμίνες. Η θερμιδική του αξία είναι πολύ χαμηλή και έτσι μπορείτε να το απολαύσετε χωρίς να σκέφτεστε τις θερμίδες.

2) Κουνουπίδι: Mια τροφή πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνες C, Β6 και Κ και κάλιο. Με 27 θερμίδες ανά φλιτζάνι, είναι μια τέλεια διατροφική επιλογή αν θέλετε παράλληλα να διατηρείτε τη γραμμή σας.

3) Φρέσκα κρεμμύδια: Αρωματίζουν τις σαλάτες μας και παράλληλα μας δίνουν μια γενναία δόση βιταμινών Α και C, με ελάχιστες θερμίδες.

4) Λαχανάκια Βρυξελλών: Μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου, είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνες A, C, K και B6, σίδηρο και κάλιο.

5) Κολοκύθα: Μια τροφή που μπορεί να είναι ιδιαίτερα δημοφιλής το φθινόπωρο, ωστόσο τα πολλαπλά οφέλη της μας πείθουν ότι πρέπει να της δίνουμε χώρο στο πιάτο μας όλο το χρόνο.

Είναι πλούσια σε βιταμίνες A, B6, C και Ε, κάλιο, φυτικές ίνες και σίδηρο.

6) Μπρόκολο: Μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου και έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C και φολικό οξύ.

7) Ρόκα: Περιέχει ψευδάργυρο, ασβέστιο και σίδηρo και προλαμβάνει ασθένειες.

8) Πιπεριές: Περιέχουν βιταμίνες A, C και B6. Ενα φλιτζάνι μπορεί να καλύψει την συνιστώμενη ποσότητα πρόσληψης βιταμίνης C σε ημερήσια βάση

Oι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευσή τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.

Διαβάστε επίσης:

BUZZLIFE

Χάλι Μπέρι: εντυπωσιάζει με την τόπλες φωτογραφία της στο instagram

BUZZLIFE , 11:26 (τελευταία ενημέρωση 11:26)

BUZZLIFE

Σε ποιες περιπτώσεις δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε υγρό πιάτων

BUZZLIFE , 09:51 (τελευταία ενημέρωση 09:51)

BUZZLIFE

Δύσκολες ώρες για τη «βασίλισσα της σόουλ», Αρίθα Φράνκλιν

BUZZLIFE , 09:41 (τελευταία ενημέρωση 09:41)

Επιστροφή
στην αρχή