5 καθημερινές συνήθειες που μας γερνούν πρόωρα

BUZZLIFE /HEALTH
Είναι αδύνατο να αποτρέψουμε εντελώς τα σημάδια που αφήνει στο πρόσωπό μας ο χρόνος στο αδυσώπητο πέρασμά του... τι μπορούμε να προλάβουμε

Αρκετές από τις καθημερινές μας συνήθειες, τις οποίες θεωρούμε ίσως αθώες, προσθέτουν χρόνια στην εμφάνισή μας. Μήπως τις έχετε υιοθετήσει κι εσείς;

1. Δεν βάζετε καθημερινά αντηλιακό
Το αντηλιακό είναι η «πρώτη γραμμή άμυνας» ενάντια στη λεγόμενη φωτογήρανση, δηλαδή στις βλάβες που προκαλεί στο δέρμα η υπεριώδης ακτινοβολία του ήλιου. Η αντηλιακή προστασία είναι απαραίτητη κάθε μα κάθε μέρα όλες τις εποχές του χρόνου, ακόμη και τον χειμώνα που η ηλιοφάνεια είναι λιγοστή. Η υπεριώδης ακτινοβολία προκαλεί τις ελεύθερες ρίζες, οι οποίες καταστρέφουν το κολλαγόνο, την ελαστίνη και τα ίδια τα κύτταρα του δέρματος. Αποτέλεσμα είναι να εμφανίζονται τα χαρακτηριστικά σημάδια της γήρανσης, όπως η χαλάρωση, οι κηλίδες και οι ρυτίδες.

2. Δεν κοιμάστε αρκετά
Ο καλός ύπνος είναι απαραίτητος για να διατηρήσετε όχι μόνο την πνευματική σας διαύγεια αλλά και τη φρεσκάδα σας. Όσο κοιμόμαστε, τα κύτταρα του δέρματος προσπαθούν να «ανακάμψουν» από τις βλάβες που υπέστησαν μέσα στην ημέρα –π.χ. έκθεση στον ήλιο ή σε ρύπους– επομένως όταν κοιμόμαστε πολύ λίγο δεν έχουν αρκετό χρόνο για να ανανεωθούν. Για λαμπερή και νεανική όψη, προσπαθήστε να κοιμάστε τουλάχιστον οκτώ ώρες καθημερινά και φυσικά μην ξεχνάτε να κάνετε καλό καθαρισμό του προσώπου πριν τον ύπνο.

3. Δεν τρώτε αρκετά φρούτα και λαχανικά
Τα φρούτα και τα λαχανικά παρέχουν πολύτιμα θρεπτικά συστατικά, όπως αντιοξειδωτικά και βιταμίνες, που δρουν ενάντια στις ελεύθερες ρίζες και διατηρούν τα κύτταρα του δέρματος υγιή. Για την ευεργετική τους επίδραση στο δέρμα ξεχωρίζουν η βιταμίνη Ε (προστατεύει από την υπεριώδη ακτινοβολία και μειώνει τις φλεγμονές), καθώς και οι βιταμίνες Α, C και Β3 (αποτρέπουν την απώλεια κολλαγόνου και διατηρούν την ελαστικότητα του δέρματος). Τα συστατικά αυτά θα τα βρείτε, μεταξύ άλλων, στα λαχανικά με σκούρο πράσινο χρώμα (όπως το σπανάκι), στη γλυκοπατάτα, στα πορτοκάλια, στις κόκκινες πιπεριές, στις φράουλες, στα σπαράγγια και στα μανιτάρια.

4. Τρώτε πολλούς (λευκούς) υδατάνθρακες
Το πρόβλημα δεν είναι μόνο η πρόσθετη ζάχαρη που βάζετε στον καφέ σας ή αυτή που βρίσκεται στις σοκολάτες. Οι επεξεργασμένοι (λευκοί) υδατάνθρακες, όπως αυτοί που βρίσκονται στο λευκό ψωμί και στα λευκά ζυμαρικά ανεβάζουν απότομα το σάκχαρο του αίματος, κάτι που με τη σειρά του συμβάλλει στις φλεγμονές του δέρματος και κατ’ επέκταση στο κοκκίνισμα και στις κρίσεις ακμής. Επίσης, τα σάκχαρα των λευκών υδατανθράκων ενώνονται με το κολλαγόνο του δέρματος και αλλοιώνουν τη δομή του, προωθώντας τον σχηματισμό λεπτών γραμμών και ρυτίδων.

5. Πίνετε πολύ αλκοόλ
Το αλκοόλ εξουδετερώνει τις αντιοξειδωτικές ουσίες που υπάρχουν στον οργανισμό, με αποτέλεσμα να εκδηλώνονται φλεγμονές και οι ελεύθερες ρίζες να δρουν... ανενόχλητες. Ταυτόχρονα, το αλκοόλ αφυδατώνει το δέρμα, κάνοντάς το να μοιάζει άτονο και κουρασμένο.

Oι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευσή τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.

Διαβάστε επίσης:

BUZZLIFE

Ο λόγος που ο Λιάγκας δεν πάει καλεσμένος στην εκπομπή της Μενεγάκη

BUZZLIFE , 18.11.2017

BUZZLIFE

To «Despacito» απέσπασε τέσσερα βραβεία στα Latin Grammy Award (vid)

BUZZLIFE , 18.11.2017

BUZZLIFE

Για ποιο λόγο η Κίνα απαγορεύει την είσοδο στην Κέιτι Πέρι

BUZZLIFE , 18.11.2017

Επιστροφή
στην αρχή