10 συμβουλές για να μην πάρετε βάρος κατά τη διάρκεια των διακοπών

BUZZLIFE /ΥΓΕΙΑ
Χρησιμοποιούμε τις διακοπές για την ανάπαυσή μας, τη διάσπαση της ρουτίνας, τη διαφοροποίηση των δραστηριοτήτων μας αλλά όχι για να κερδίσουμε κιλά...

1. Μη φεύγετε ποτέ από το σπίτι χωρίς μπουκάλι νερό

Το καλοκαίρι, οι γυναίκες χρειάζεται να πίνουν κατά μέσο όρο τουλάχιστον 2.5 λίτρα υγρών τη μέρα. Για τους άντρες αυτός ο μέσος όρος ανέρχεται στα 3 λίτρα. Όταν πίνουμε νερό, μειώνουμε την επιθυμία για αδικαιολόγητα τσιμπήματα. Επιπλέον, καθώς το καλοκαίρι ο κίνδυνος αφυδάτωσης είναι μεγαλύτερος εξαιτίας της ζέστης και της υγρασίας, το να έχετε πάντοτε μαζί σας μια μπουκάλα νερό, είναι μια καλή λύση.

2. Προμηθευτείτε φρούτα και λαχανικά

Το καλοκαίρι είναι η ιδανική εποχή για να φάτε πολλά φρούτα καθώς υπάρχουν άφθονα και είναι  δροσιστικά. Γεμίστε την παγωνιέρα σας με αυτά και σταματήστε στο δρόμο, για να προμηθευτείτε φράουλες, καρπούζι, πεπόνι κτλ.. Τα φρούτα ικανοποιούν την ανάγκη μας σε ζάχαρη και κατακτούν πολύ χώρο στο στομάχι, γεγονός που βοηθά στον κορεσμό. Επιπρόσθετα, περιέχουν πολύτιμα αντιοξειδωτικά που ενισχύουν την προστασία του δέρματος.

3. Γεμίστε την παγωνιέρα σας με ωμά λαχανικά

Πριν από το γεύμα, όταν η πείνα κορυφώνεται, δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από την κατανάλωση ωμών λαχανικών (στην ανάγκη με τη συνοδεία σως από γιαούρτι), για να καλμάρετε την πείνα σας και να κάνετε υπομονή μέχρι το γεύμα.

4. Προτιμήστε τις μικρές μερίδες

Είναι μη ρεαλιστική η συμβουλή να μην τρώτε τσιπς ή παγωτά κατά τη διάρκεια των διακοπών. Ωστόσο, για να τα απολαύσετε με μέτρο, αγοράστε τα σε μικρές συσκευασίες. Για παράδειγμα, μια μπάρα παγωτού κανονικού μεγέθους περιέχει 310 θερμίδες σε αντίθεση με 190 θερμίδες του μικρού μεγέθους. Μπορείτε επίσης να βρείτε μικρές συσκευασίες τσιπς των 100 θερμίδων. Καλύτερα να προτιμήσετε αυτές τις μικρές συσκευασίες παρά να απαγορεύσετε εντελώς στον εαυτό σας αυτές τις απολαύσεις.

5. Προτιμήστε αεριούχους φρουτοχυμούς και νερό παρά τα κοινά αεριούχα ποτά

Μια καλή λύση, για ικανοποίηση της ανάγκης μας για αλλαγή από τα συνήθη αεριούχα ποτά, που περιέχουν υψηλά ποσοστά χημικών και επιπρόσθετων σακχάρων, είναι νερό με λεμόνι ή αεριούχα λεμονάδα.

6. Μετριάστε την κατανάλωση αλκοόλ

Δυο δοχεία μπύρα περιέχουν περίπου 300 θερμίδες, μισή μπουκάλα κρασί περίπου 350 θερμίδες. Επιπρόσθετα, το αλκοόλ ανοίγει την όρεξη. Εάν επιθυμείτε να πιείτε αλκοολούχο ποτό, προσπαθήστε να διατηρήσετε την ποσότητα κατανάλωσης στο ένα ποτήρι τη μέρα για τις γυναίκες και στα δυο για τους άντρες.

7. Μοιραστείτε τις μερίδες σας

Στο εστιατόριο, επιλέξτε πιάτο το οποίο μπορείτε να μοιραστείτε με κάποιο μέλος της οικογένειάς σας ή έναν φίλο: σουβλάκι για δυο, παγωτό για δυο… Ναι! Είναι αρκετή η μισή μερίδα, αν αναλογιστεί κανείς το μέγεθος των μερίδων στις μέρες μας. Εάν, παρ’ όλ’ αυτά, ακόμη πεινάτε μετά από αυτή την ταπεινή μοιρασιά, συμπληρώστε το γεύμα σας με ωμά λαχανικά και φρέσκα φρούτα τα οποία έχετε ήδη αγορασμένα.

8. Αλλάξτε τις συνήθειες σας

Ξανασκεφτείτε τις συνήθειες των διακοπών σας, για να δείτε τι είναι αυτό που χρειάζεστε στην πραγματικότητα: καλοκαιράκι με ούζο και μπύρα κάθε βράδυ; Ίσως πρέπει να επαναξιολογήσετε την ευχαρίστηση που σας προσφέρει μια τέτοια συνήθεια σε σχέση με τις σε βάθος χρόνου αρνητικές επιπτώσεις στον οργανισμό.

9. Ακούστε την πείνα σας

Οι διακοπές είναι η καλύτερη στιγμή για να αρχίσετε να ακούτε προσεκτικότερα την πείνα σας, καθώς έχετε αρκετό χρόνο για τον εαυτό σας αυτή την περίοδο. Πριν φάτε, αναλογιστείτε προσεκτικά εάν πραγματικά πεινάτε και, ή διαφορετικά, κάντε λίγη ακόμη υπομονή καθώς οι τροφές που λαμβάνουμε όταν πραγματικά πεινάμε είναι πολύ πιο γευστικές, θα το δείτε!

10. Σεβαστείτε την χώνεψη σας

Το να τρώτε πολύ κατά τη διάρκεια των διακοπών σας με το πρόσχημα ότι θα ξεκινήσετε δίαιτα με την επάνοδο στη ρουτίνα, είναι η χειρότερη συμπεριφορά που μπορεί να επιδείξετε αναφορικά με τη διατροφή σας. Στην πραγματικότητα, τα περιττά κιλά που κερδίζονται με αυτό τον τρόπο, δε φεύγουν τόσο γρήγορα όσο έρχονται, για να μην αναφερθώ στο γεγονός ότι μπορεί και να μη φύγουν ποτέ.

Εν κατακλείδι, χρησιμοποιούμε τις διακοπές για την ανάπαυσή μας, τη διάσπαση της ρουτίνας, τη διαφοροποίηση των δραστηριοτήτων μας αλλά όχι για να κερδίσουμε κιλά! Γι’ αυτό, λοιπόν, προετοιμαστείτε κατάλληλα για "υγιείς" διακοπές! Σας εύχομαι καλές διακοπές και να θυμάστε ότι το "όλα με μέτρο" είναι πάντα η καλύτερη επιλογή!

Επισκεφτείτε σήμερα ένα από τα καταστήματα Holland & Barrett για να προμηθευτείτε σνακ και αποξηραμένα φρούτα, που θα συνοδεύσουν τις μέρες των διακοπών σας με τον καλύτερο και ασφαλέστερο τρόπο!

Jean-Philippe Ricau
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

Oι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευσή τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.

Διαβάστε επίσης:

BUZZLIFE

Κρύο ντους: Τα οφέλη του για το ανοσοποιητικό σύστημα

BUZZLIFE , 15.11.2018

BUZZLIFE

Survivor 3:Ο πρώτος τραγουδιστής που έκλεισε για το παιχνίδι επιβίωσης

BUZZLIFE , 15.11.2018

BUZZLIFE

Η Τάμτα έβαψε τα μαλλιά της ροζ

BUZZLIFE , 15.11.2018

Επιστροφή
στην αρχή